אישום: חטפו והיכו צעיר כי חשדו בו שניסה לסחוט את בת משפחתם

אב ושלושת ילדיו נאשמים כי כלאו ותקפו את הצעיר משום שחשדו כי הפיץ חומרים הפוגעים בפרטיותה של קרובת משפחה בת ה-13. הנאשמים איימו: "זה הסוף שלך"
נעמה כהן |
מעצר, אילוסטרציה.

גם לסחוט צריך לדעת את מי. לבית משפט השלום בקרית שמונה, הוגש כתב אישום לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים, כנגד ארבעת הנאשמים, אב ושלושת ילדיו תושבי בוקעאתא בגין עבירות של תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר, כליאת שווא, איומים, היזק לרכוש במזיד ואיומים, זאת לאחר שחטפו והכו צעיר, בשל חשדם שהפיץ חומרים הפוגעים בפרטיותה של בת משפחתם.

על פי כתב האישום, לפני כחודש הוגשה תלונה בתחנת המשטרה על ידי שני אחים שטענו, כי ישנו בחור שהפיץ חומרים הפוגעים בפרטיותה של קרובת משפחתם הקטינה. עם קבלת התלונה פתחו החוקרים בחקירה.

החוקרים פנו לאתר את החשוד במעשה ואיתרו אותו במרכז הרפואי "זיו" בצפת, כאשר הוא פצוע באורח בינוני.

החוקרים החלו לגבות עדויות, אספו ממצאים באמצעות שיטות חקירה שונות, מגוונות וטכנולוגיות ועצרו את שני האחים המתלוננים, אח נוסף ואביהם. החקירה העלתה, כי ארבעת הנאשמים חשדו במתלונן, כי הוא סוחט ברשת את קרובת משפחתם בת ה-13 והחליטו לקחת את החוק לידיהם.

שניים מהאחים תיאמו מפגש עם המתלונן והכניסו אותו לרכבם. בתוך הרכב החלו להכות אותו נמרצות תוך שהם מאיימים עליו, כי "זה הסוף שלך".

האב של הנאשמים התעדכן כל העת טלפונית ואף ציין בשיחה טלפונית בזמן שמכים את המתלונן, כי "הוא יעקור את ליבו".

המתלונן נלקח לשטח פתוח ושם הוכה על ידי ארבעת הנאשמים והטלפון הנייד שלו נופץ.

המתלונן, כך מתואר באישום, הצליח להימלט מהמקום תוך שהוא מטפס מעל גדר תיל והתפנה על ידי עובר אורח במצב בינוני למרכז הרפואי זיו בצפת.

עוד עלה, כי לאחר התקיפה החלו ארבעת הנאשמים לשוחח ביניהם לגבי הגרסה שימסרו וטענות האליבי שיטענו במטרה לשבש את החקירה.

מעצרם של הארבעה הוארך מספר פעמים והיום כאמור הוגש נגד הארבעה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות