מה הקשר בין "חבורות הילדים" בקרית אתא לחיסולו של מתן לוי?

הבלשים של ימ"ר חוף ממשיכים לעצור חשודים בניסיון להגיע לפיצוח הרצח של מתן לוי בן ה-23 מקרית אתא שחוסל לפני כחמישה חודשים
ציון חן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לפני כשבועיים עצרו בלשי ימ"ר חוף שלושה צעירים, ללא עבר פלילי, המכונים גם "חבורות ילדים", בחשד ששימשו כגובים בשוק השחור בקרית אתא ובהמשך הם שוחררו. חשוד נוסף נעצר השבוע, אך ללא ראיות מספקות, ישוחרר גם הוא לביתו.

הבילוש בימ"ר מפנים את תשומת הלב באיחור ללחץ העברייני שנוצר בקריות, כמו גם בקרית אתא, ומקווים שהמעצרים האלה, הם גם מה שאולי יסייעו להם בפיצוח תיק החיסול של מתן לוי בן ה-23, לפני חמישה חודשים ברחוב לילנבלום בעיר.

במחוז חוף שמעו רק אחרי החיסול של לוי, עד כמה הסלימה המתיחות בין המעורבים בעולם הפלילי בקריות, ועד כמה רחוק ומסוכן "חבורות הילדים" מוכנות ללכת.

העצור החדש שקשור לפרשה שמוגדרת במשטרה כ"סחיטה באיומים כנגד אזרחים בתקופה האחרונה במטרה לקחת מהם כסף", הוא בן 22 מקרית אתא. המשטרה טוענת שהוא היה מעורב, כמו השלושה שנעצרו לפניו, לשני אירועי סחיטה. לפי המשטרה, המעורבים בסחיטה נתפסו "על חם" ויש בידיה גם האזנות הקושרות אותם למקרים.

רק בימים האחרונים הצליחה המשטרה לחבר את הפרטים שהביאו אותם לגלות את זהותו של העצור החדש, שמעצרו הוארך בשבוע. השלושה שנעצרו לפניו, בגילאי 20,21,38, שוחררו זה מכבר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות