ביקור נוסח העולם התחתון: פרצו לבית יריבם או הגיעו ל"סולחה"?

ארבעה מבני משפחת פשע מוכרת מרמלה ביחד עם אב ובנו מצפון מתל אביב, נעצרו בחשד שפרצו לביתו של אדם עימו הם מסוכסכים, ותקפו אותו. החשודים: "הגענו אליו כדי להרגיע את הרוחות, לא כדי לסחוט"
ציון חן |
מעצר (אילוסטרציה).

עבריין תל אביבי "זכה" לביקור של 6 אורחים שלא הוזמנו. "האורחים" היו ארבעה בני ארגון פשע מוכר מרמלה, ואב ובנו עבריינים מ'רמות צהלה' בתל אביב. האב מוכר למשטרה מעבירות הונאה ומרמה, וכמי שעוסק בהלוואות וכספים בשוק השחור.

מתמונת האירוע כפי שהיא עולה מתיעודי מצלמות אבטחה, וכן מעדויות במשטרה, עולה כי השישה פרצו בכוח אל ביתו של העבריין התל אביבי, עימו הם מסכסוכים, ככל הנראה על רקע כספי.

לדברי אנשי ימ"ר מרכז שעצרו את השישה "לא מדובר במפגש תמים". אולם, העצורים טוענים כי הגיעו ל"סולחה". לגרסתם, על רקע היסטוריה ארוכה במיוחד של איומים מצדו של העבריין, הם הגיעו אליו על מנת להתארח, ולדבר איתו ולהגיע לרגיעה ביחסים, ולא למטרת סחיטה. לדברי העצורים, הם באו "להסדיר את העניינים", כלשונם.

מחקירת האירוע עולה כי לאחר שהשישה פרצו אל העבריין לביתו, הוא יצא אליהם עם סכינים ובין הצדדים התפתח עימות במהלכו בעל הבית נחבל. לשיטת החשודים הוא נפצע כשהם ניסו להוציא מידיו את הסכינים, הם "לא נקטו נגדו באלימות", אלא רק "הגנו על עצמם".

שופטת המעצרים בראשון לציון, מרים קראוס, האריכה את מעצרם של השישה ב-שלושה ימים בלבד, כדי שבזמן הזה יחליטו בימ"ר אם יש מקום להגשת כתב אישום.

________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת מרים קראוס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות