"אזור קרב": 3 תתי-מקלע נתפסו אצל צעיר בטייבה

הסכסוכים הקשים באזור, לצד אירועי ירי תכופים, מוכרים למשטרה שמודה כי מדובר ב"מכה" ו"בסכנה לציבור". במסגרת פעילות לתפיסת אמל"ח נתפסו מספר כלי נשק ותחמושת
ציון חן |
תפיסת הנשקים בטייבה. צילום: משטרת ישראל

קלצ'ניקוב אחד, תת-מקלע 'קרל גוסטב' ותת-מקלע מאולתר, יחד עם עשרות כדורים תואמים לנשקים ומחסניות נמצאו במתחם ביתו של תושב טייבה בן 21 בלבד, המסוכסך עם חמולה מוכרת בעיר. אביו אישר את הדבר בחקירתו, בשעה שבנו מכחיש כל סכסוך וטוען שהנשקים שעל הכיסוי שלהם נמצאו טביעות אצבעותיו – לא שלו.

במשטרת מחוז מרכז מכירים היטב את מפת הסכסוכים במגזר הערבי שבמשולש (טירה-טייבה-קלנסווה). המשטרה הודתה בבית המשפט כי "מדובר באזור לחימה לכל דבר ועניין" ולכן החליטה לנסות לייצר הרתעה בחיפוש שבוצע בביתו של הצעיר.

"מדובר במי שיש לו סכסוך פעיל עם אחרים בטייבה" אמרו נציגי המשטרה בבית המשפט, "ובשים לב כי מדובר במכת אזור, אשר החזקת נשק התקפי וזמין אליו, מובילה לאירועי ירי כמעט יומיומיים המסכנים את הציבור כולו".

בפשיטה שהתקיימה על מתחם ביתו של העצור נתפס אחד הנשקים כשהוא עטוף בחולצה עם לוגו של חברה לגיזום עצים בה עובד הבחור מדי פעם, ואשר ניתנת לעובדי החברה. אך גם כשמוצג זה הוצג בפניו, הוא הכחיש מצד אחד כי היא שלו וטען כי אינו מכיר אותה. אך מצד שני הודה כי הוא עובד עם החברה שהחולצה שייכת לה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. כעת הוגש כנגדו כתב אישום בעבירות של החזקת נשק ותחמושת שלא כדין, ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות