הנהג שניסה לקצר את הפקק – ונעצר

שוטר שהבחין בנהג שעוקף פקק תנועה על שול הדרך סימן לו לעצור. במקום זאת הנהג נמלט תוך כדי ניגוח רכבים. כשנעצר לאחר מרדף, נמצאה תינוקת לא קשורה ברכב.
ציון חן |
משטרת ישראל שוטר משטרה תנועה
צילום: דוברות המשטרה

מעצרו של נהג אשר נעצר אתמול לאחר מרדף בכביש 4 בסמוך לצומת תל השומר הוארך היום בשלושה ימים. זאת לאחר שניגח רכבים בפקק בניסיון להימלט משוטר תנועה שסימן לו לעצור וכשברכבו תינוקת בת 7 חודשים שלא הייתה חגורה לכיסא הבטיחות שלה, שגם הוא לא היה מותקן בהתאם להנחיות.

שוטר תנועה רכוב על אופנוע הבחין בנהג כשהוא עוקף על שול הדרך פקק שגרתי בצומת תל השומר. השוטר סימן לאיש לעצור, אך במקום זאת, האיש הגביר את מהירות נסיעתו והחל נמלט בפראות. גם כשהאט ושוטר צעד לעברו, הוא החל לנסוע לכיוון השוטר שהוציא את אקדחו מהנרתיק, רק לאחר שהשוטר הבחין בתינוקת שברכב הוא החזיר את האקדח למקומו.

האיש התנגד למעצר ואף נמלט לשוטרים שרדפו אחריו ולבסוף הצליחו להדביק אותו ולעצור אותו. בבדיקה ברכבו נמצאה גם מריחואנה והחשוד הודה כי היא שייכת לו וכי הוא מעשן על בסיס יומי, דבר שגם אשתו אישרה בחקירתה. זאת מלבד העובדה שהוא נהג כשרישיון הנהיגה שלו לא היה בתוקף כבר מזה מספר חודשים.

"הנהג מציין שהוא נוהג להשתמש בסמים, ומכך גם החשד הסביר שהוא נהג תחת השפעת סמים", ציינה שופטת המעצרים בתל אביב ענת יהב שהותירה כאמור את האיש במעצר.

________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות