"שיטת מצליח": הסמים הוברחו לכלא בתוך תחתונים

סוהרים בכלא ניצן גילו סמים שהוסלקו שנתפרו לפריט הלבשה תחתונה שנשלח בחבילה לאסיר. זוהי שיטה וותיקה ומוכרת שמאלצת את שב"ס לבדוק בקפידה יתרה את הציוד המגיע לשעריו
ציון חן |
תפיסת הסמים בכלא ניצן. צילום: שירות בתי הסוהר

"שיטת מצליח" ותיקה של החדרת סמים לתוך הכלא נעשית באמצעות תפירה כפולה בפריט לבוש. האסירים ומי ששולח להם את הציוד מקווה שהסוהרים ידלגו על בדיקה מדוקדקת, אך הם לרוב טועים, שכן מאחר ומדובר בשיטת הברחה מוכרת, בדיקת פריטי הלבוש בשב"ס נעשית בדקדקנות יתירה.

כך לדוגמא מציגים בשב"ס בהתפארות תפיסה של כמות סמים קטנה, שספק רב אם מישהו ירגיש במחסורה בכלא, נוכח כמויות הסמים שנעות אל האסירים בכל מתקני הכליאה של שבס בארץ.

ניסיון ההברחה שסוכל התרחש בבית מעצר 'ניצן' שברמלה, שם איתרו הסוהרים בחיפוש, תפר כפול בפריט הלבשה תחתונה שהכיל בולי סם וחשיש. לדברי שב"ס, הסמים מהווים מקור לסחיטה ואלימות בתוך בתי הסוהר, והמבקר שהביא את חבילת הציוד נעצר לחקירה במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות