תמיכה משפחתית בחקלאות: חשודים שגידלו מריחואנה בכמות מסחרית

אב ובנו, שניהם עבריינים מוכרים, הם בעלי משק במושב בדרום המגדלים דלעת, כבשים ו-800 ק"ג של שיחי קנאביס בחממה עליה השתלטו לפי החשד
ציון חן |
שדה קנאביס (ארכיון).

חממה ומתבן נטושים אשר שייכים למשק הצמוד למשק של אב ובנו בגילאי 43,72 ממושב שלווה, הסמוך לקרית גת, שימשה, לפי החשד, את השניים לגידול מחזורי שיחי קנאביס. במשטרה מעריכים כי תפיסת 2,000 שיחי הקנאביס במשקל 800 ק"ג ועוד 700 שתילים שגודלו בנפרד לקראת שתילתם באדמה, מעידה על האפשרות שלא מדובר במחזור הגידול הראשון שלהם. לפי החשד, הם העושים שימוש בחממה ובמתבן הנטושים מזה עשר שנים.

לוחמי מג"ב דרום גילו כי האב ובנו מגדלים בדיר אחד כבשים, בדיר השני הם מאחסנים דלעת ובחממה הנטושה הצמודה לדיר שלהם הם גידלו את הקנאביס, כבחלק מסוים מהחממה משמש לגידול שתילים חדשים בעציצים בטרם ישתלו אותם באדמה.

השניים גם הציבו חבילות חציר במערום בכניסה למתבן במטרה ליצור מסתור ליריעת בד גדולה שהם פרסו במקום על מנת לייבש את פרחי המריחואנה אותם קטפו מהגידול אשר בחממה.

האב ובנו הם שני דמויות פליליות מוכרות ביותר באזור מגוריהם, מאחר ושניהם בעלי עבר פלילי כבד, כאשר האב לבדו הורשע 40 פעמים במהלך חייו .שניהם ריצו מספר מאסרים בעברם בעבירות אלימות רכוש ועוד.

נגד השניים הוגש כעת כתב אישום משפחתי יחד עם בקשה למעצרם עד תום ההליכים, וגם בקשה לחלט את האאודי החדשה של הבן משום שבמג"ב טוענים שהיא נקנתה בכספי הסמים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות