קרב ירושה באופן מילולי

סכסוך ירושה על חלוקת אדמות בין אחים בכפר ראמה שבצפון הוביל לקטטה, לאיומים ולמעצרים. כתב אישום הוגש נגד שלושה מהם לבית משפט השלום בעכו
ציון חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

אחת ואחות מכפר ראמה הסמוך לכרמיאל, הותקפו על ידי שלושת אחיהם החורגים בעקבות סכסוך ירושה ונמלטו מהמקום. ימים ספורים לאחר הקטטה נעצרו השלושה וכתב אישום הוגש נגדם המייחס להם עבירות איומים, פציעה, תקיפה וחבלה. הרקע לסכסוך הוא החלטת האב לחלק את אדמות הירושה של המשפחה בצורה לא הוגנת לדעתם.

מעדותם של האחים שהותקפו עלה כי בשעה שהיו עסוקים בכריתת עצים להסקה, הגיעו למקום שלושת האחים החורגים. אחד מהם, כך תואר, החל להשליך אבנים ומוטות ברזל לעבר האחות והיא נפלה לקרקע. התוקפים לא הסתפקו בכך, והם המשיכו להכות אותה בפנייה באמצעות אבן. השלושה תלשו מצווארה את שרשרת הזהב, גנבו לה את הטלפון הנייד שלה, ואחד מהם איים עליה באומרו "ביומיים האלה אני רוצח אותך".

האח החורג הכניס מיד את שני בניו הקטינים לרכב, אך השלושה הסתערו עליו ותקפו אותו תוך שהם משליכים אבנים לעבר מכוניתו. השלושה נמלטו מהמקום, אך נעצרו בהמשך. כתב אישום הוגש נגדם לבית משפט השלום בעכו המייחס להם עבירות של איומים, פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה וחבלה ממשית, חבלה במזיד ברכב ותקיפה כדי לגנוב. המדינה מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים בעניינם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות