אישום: "מיטל המפתה מהאינטרנט" התגלתה כתרגיל עוקץ

פרופיל פיקטיבי של צעירה בת 22 בשל מיטל, התברר כתרגיל עוקץ של 3 נאשמים שפנו לגברים באינטרנט, פיתו אותם לשירותי מין ואז סחטו מהם כספים באיומים
רונן לוי |
איש עסקים נחטף לאחר שפותה על ידי נערת פיתוי
צו סגירה, צילום אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד רמי מלאכי, בן 40 מהוד השרון, יאיר שמש, בן 20 מכפר סבא ואורטל לוי, בת 36 מכפר סבא, שסחטו באיומים לפחות עשרה גברים, לאחר שהתחזו בצ'אט באינטרנט לצעירה בת 22 ופיתו אותם.

על פי כתב האישום, הנאשמים, במהלך החודשים אוגוסט וספטמבר, יצרו פרופיל פיקטיבי של צעירה בת 22 בשם "מיטל" באתר "טוטאל צ'אט" והציעו באמצעותו שירותים מיניים תמורת תשלום. כל אחד מהנאשמים התכתב בתור "מיטל" עם גברים שונים במטרה לפתות אותם לקבוע מפגש מיני. הם שלחו לגברים תמונות של הצעירה כביכול בבגד ים, והנאשמת אורטל לוי, אף שלחה להם הודעות קוליות לקראת המפגש.

בכתב האישום מצוין כי באחד המקרים, כשגבר שנפל קורבן לשלושה הגיע למקום המפגש הוא הופתע לקבל הודעה מ"מיטל" שלפיה אחיה גילה על המפגש ולכן עליו לעזוב את המקום במהרה. לפני שהספיק הגבר להימלט יצאו שני הנאשמים מרכב שעצר לידו. הנאשם מלאכי הציג עצמו בתור "אח של מיטל" ואמר כי אחותו "מכורה לסמים".

לאחר מכן איים על הקורבן שיפגע בו פיזית אם לא ישלם לו כסף מזומן. במקרה אחר קבעו הנאשמים להיפגש עם קורבן בהוד השרון, אולם כשהגיע למקום הופיע הנאשם מלאכי ואמר לו: "אתה לא הולך לשום מקום. אני הולך לדקור אותך דקרתי אנשים על פחות מזה". הנאשם איים כי אם הם לא "יסתדרו" הוא יהרוג אותו ואחז בגרונו כשלצידו הנאשם שמש. לבסוף השניים ליוו את הקורבן לכספומט כדי למשוך כסף, אך הוא הספיק להתקשר למשטרה.

סעיפי האישום בהם הנאשמים מואשמים הינם סחיטה באיומים בצוותא חדא, שיבוש מהלכי משפט ואיומים. בידי הפרקליטות הודעות המתלוננים, תיעוד מצלמות אבטחה והתכתבויות בין המתלוננים לבין הדמות הפיקטיבית שיצרו בשם מיטל.

על פי כתב האישום, במהלך החקירה אישר מלאכי קיומם של המפגשים אך שלל כל איומים וסחיטה מצידו ולסירוגין שמר על זכות השתיקה. שמש בתחילה שלל היכרות עם שני הנאשמים האחרים, אולם בהמשך הודה ואף הביע חרטה על חלק מהאירועים ואישר כי ביצע זאת על רקע מצוקה כלכלית, אולם לאחר מפגש עם מלאכי בתא המעצר חזר בו מהודאותיו. אורטל לוי, שללה תחילה קשר לאירועים אולם לאחר הטחת הראיות המפלילות אישרה את המיוחס לה וציינה כי זכורים לה 10 מקרים דומים, אולם בחקירותיה האחרונות גם היא חזרה בה מהודאותיה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות