המשטרה נאבקת במאבקי השליטה בין הכנופיות הבדואיות – סוכן סמוי תיעד עסקאות סמים

בעקבות אירועי אלימות בשנה החולפת במאבקי שליטה בין כנופיות בדואיות בעיר באר שבע נעצרו עשרות לאחר שסוכן משטרתי סמוי הביא להפללתם
ציון חן |

במסגרת סכסוכים ומאבקי שליטה בין כנופיות בדואיות בעיר באר שבע בשנה החולפת שכללו הצתות של עסקים, גביית דמי חסות ועוד, הורה מפקד מחוז הדרום ניצב יורם סופר, כי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב תעסוק בנושא.

לצורך הטיפול בתופעה הופעל סוכן משטרתי כשובר שיווין למיגור דמויות מחוללות פשיעה הפוגעות בביטחון האישי של התושבים. במהלך הפעלתו הארוכה והסבוכה, הסוכן הסמוי רכש את אמונם של העצורים, וביצע עסקאות בהן נרכשו סמים מסוג: קוקאין, חשיש וקנאביס בכמויות שאינן לצריכה עצמית בשווי מאות אלפי שקלים.

בתום פעילות ממושכת, במהלכה הפעילה יחידת הסוכנים של ימ"ר נגב את הסוכן הסמוי במבצע שנקרא "דרך נחושה", עברה המשטרה לשלב הגלוי של החקירה. עם ההחלטה על מעבר לשלב הגלוי, פשטו עשרות שוטרי המחוז הדרומי בהם לוחמי מג"ב וכלבנים, על בתיהם של העצורים, תושבי הפזורה הבדואית ויישובי הדרום. במהלך החיפושים נתפס רכוש אשר עפ"י החשד הושג בדבר עבירה וראיות נוספות.

בימ"ר נגב הצליחו לאסוף ראיות לכאורה כנגד עשרות חשודים ביישובי הפזורה הבדואית והדרום בחשד לביצוע עבירות על פקודת הסמים המסוכנים במיקוד הסחר וההפצה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות