עבריין מין הפר את צו הפיקוח – ושוחרר למעצר בית

השוטרים תפסו את החשוד כשברכבו ילדים, אף שנאסר עליו להיות בקרבתם וכן סמים לצריכה עצמית. למרות זאת בית המשפט קיבל את עמדת סנגורו, עו"ד מור עטיה לפיו ניתן לשחררו תחת הגבלות
רונן לוי |
חשד שהתלמידים נפלו קורבן לעבירות מין מצד הרב, צילום אילוסטרציה.
צילום אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, טל אוסטפלד-נאוי, הורתה לשחרר מפוקח מין שנתפס כשברכבו ילדים וסמים והורתה על איסור פרסום שמו. השופטת קיבלה את עמדתו של עו"ד מור עטיה, לפיה ניתן לאיין את המסוכנות במעצר בית תחת פיקוח.

מדובר בחשוד, מפוקח מין, אשר נעצר לביקורת, אז הוברר כי הוא מפוקח מין שנאסר עליו לשהות בקרבת ילדים ובכל זאת נמצאו ברכבו קטינים ובחיפוש ברכב נתפסו סמים לצריכה עצמית. השוטרים עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

עו"ד מור עטיה

מבדיקה עלה שלפני מספר שנים, הוגש נגדו כתב אישום שייחס לו שתי עבירות מעשה סדום, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתו, לאחר ששתי הזדמנויות שונות ביצע העורר במתלונן שהיה כבן 14, לאחר שהשניים שתו משקאות אלכוהוליים, מעשים מגונים ומעשי סדום בניגוד לרצונו. כמו כן, החשוד אונן לפני הקטין וחבר נוסף שלו באזור פומבי, לאחר ששתה אלכוהול ורכש אלכוהול עבור הקטינים. עוד לפי כתב האישום, במסגרת מעשיו האמורים, אמר החשוד למתלונן מספר פעמים שיתאבד אם האחרון לא ישתף פעולה עם מעשיו.

היום הובא החשוד לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם אמר הסניגור, עו"ד עטיה, כי הוריו של החשוד יכולים לחתום עליו והוא יהיה בפיקוח מלא. למרות התנגדות המשטרה והבקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, השופטת אוסטפלד-נאוי קיבלה את דברי עו"ד עטיה והורתה על שחרורו למעצר בית בן 4 ימים וכן קיבלה את בקשת הסניגור והורתה על איסור פרסום שם החשוד.
____________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת טל אוסטפלד-נאוי

____________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a2%d7%98%d7%99%d7%94

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות