דע את מי אתה מטריד: אישום נגד תושב נתניה שהציע הצעות מיניות לשוטרת

אלמוני שהציע הצעות מיניות לנשים ברחבי נתניה, בהם גם שוטרת שלא הייתה בתפקיד. במהלך מעצרו הוא התעמת עם השוטרים, שבר את חלון הניידת וגרם לפציעתם
ציון חן |

אלמוני שהטריד מינית נשים ברחבי נתניה, הטריד גם שוטרת שלא הייתה בתפקיד. הוא נעצר לאחר שאחת מקורבנותיו ניסתה לצלם אותו והוא בתגובה היכה אותה ואת השוטרים שהגיעו לסייע לה. כתב אישום הוגש נגדו לצד בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו.

תושבת נתניה התלוננה במשטרה כי כאשר צעדה בשעת צהרים, למרכז פיאנו ברחוב אריק לביא בעיר, רוכב בקטנוע הגיח לעברה ודיבר אליה אך היא לא הבינה משום שאינה דוברת עברית. "כאשר הבין האיש כי הגברת אינה דוברת עברית, הוא צעק לעברה באנגלית משפט בוטה שיש בו הצעה מינית", סיפר גורם במשטרה, "האישה החישה את צעדיה, אך הרוכב המשיך בעקבותיה וצעק לעברה 'תעצרי…תסתכלי עליי' מספר פעמים". האישה הספיקה לצלם את הרוכב בנייד שלה והתקשרה למוקד 100 של המשטרה.

כעבור יומיים, הבחין שוטר כשהוא אינו בתפקיד באישה שזועקת לעזרה ספורטיבית בצומת הרחובות דגניה-בני רייך בעיר. הוא ראה אדם שאוחז בצווארה של אישה וחונק אותה.

השוטר הדף את האיש מהגברת שסיפרה לו כי בשעה שהייתה בפעילות ספורטיבית פנה לעברה האיש רכוב בקטנוע ואמר לה מספר משפטים בוטים ביותר שכללו "הצעות מיניות בשפה המונית", כדבריה.

האישה החישה את צעדיה ובחלוף מספר דקות הבחינה שוב בחשוד ברחוב שלום אפרגן וצילמה אותו כשידיה רועדות.
הרוכב גידף את האישה, ירד מהקטנוע והתרה בה שתמסור לו את הנייד שלה. משסירבה, הוא ניסה לגנוב לה את הנייד ומשלא הצליח, אחז בצווארה וחנק אותה.

השוטרים שהגיעו למקום נקלעו לעימות עם הנאשם. הוא ניגש אל הניידת, ירק על השמשה ודרש מהשוטרת לפתוח את החלון. משלא עשתה כן, הוא היכה בידיו על שמשת החלון עד שהתנפצה וכתוצאה משברי הזכוכית, השוטרת נפצעה בידיה, ונזקקה לטיפול רפואי. עם מעצרו, זוהה האיש על ידי שוטרת כמי שהטריד גם אותה בשעה שלא הייתה בתפקיד, ואשר המשטרה ניסתה לאתר אך ללא הצלחה.

נגד האיש הוגש כתב אישום באישומים של פציעה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, פגיעה בפרטיות וחבלה במזיד ברכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות