חשד: ייצרו ומכרו אלכוהול מזויף

חוקרים של רשות המסים ומשרד הבריאות עצרו את הבעלים בחברה לייצור אלכוהול בשומרון ומנהל הייצור בה בחשד לייצור אלכוהול ומכירתו ללא פיקוח ובאי דיווח על הכנסותיהם
מעיין לביא |
מפעל זיוף האלכוהול

בעליה של חברת אלכוהול ייצור ושיווק בע"מ ומנהל הייצור בחברה, הובאו לפני כשבועיים בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לייצור אלכוהול ומכירתו ללא פיקוח ובאי דיווח על הכנסותיהם ממכירות אלה. השופטת ליאת הר-ציון נעתרה לבקשת מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז ושחררה את השניים בתנאים מגבילים. על הפרשייה הוטל צו איסור פרסום שהוסר.

מבקשות המעצר עולה כי במחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז מתנהלת חקירה כנגד החברה שעל פי החשד מייצרת ממפעלה באזור התעשייה ברקן שבשומרון משקאות אלכוהוליים, תוך שימוש בכוהל החשוד כמפוגל ומסוכן למאכל.

במהלך שנת 2020 דגמו נציגי משרד הבריאות את תוצרי המפעל במספר הזדמנויות שונות ובחלק ניכר מהדוגמיות התגלו חומרים מסוכנים שאינם ראויים למאכל אדם. בחודש אוגוסט סירב משרד הבריאות לחדש את אישור החברה לייצר משקאות כפועל יוצא של תוצאות הדגימות. בסוף ספטמבר בסיור של נציגי משרד הבריאות במפעל נתגלה מתחם שלם שלא הוצהר על ידי החברה שבו היו מאוכסנים בקבוקי משקה ארוזים ומוכנים למכירה.

בקבוק אלכוהול מזוייף שנתפס במפעל

במהלך חיפוש של עובדי מחלקת חקירות מעמ תל אביב והמרכז במפעל נמצאו ספרי הנהלת חשבונות של החברה ומחסן נוסף שהכיל מיכלים רבים המכילים חומר משקה החשוד כמפוגל.

כבוד השופטת ליאת הר ציון מבית משפט השלום בראשון לציון שחררה את השניים בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית 100 אלף שקל לכל אחד, ערבות צד ג' על סך 50 אלף שקל לכל אחד שתיחתם על ידי שני ערבים, ועיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.
__________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ליאת הר-ציון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות