הנשק נגד השוטרים: כלבי פיטבול

שוטרים שהגיעו לבית העסק של תושב אשקלון, שסירב להגיע לחקירה בתחנה, נתקלו בכלבי הפיטבול שלו, שתקפו אותם בהוראתו. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-3 ימים
ציון חן |
פיטבול. צילום: וויקיפדיה (לכלב המצולם אין קשר לנאמר בידיעה)

"הגנה. תקוף. הגנה", פקד תושב אשקלון, הלבוש בשכפ"ץ, על שני כלבי הפיטבול המאולפים שלו. זאת, בשעה ששוטרים הגיעו לבית העסק שלו על מנת לעכב אותו לחקירה לתחנה על רקע תלונה שהוגשה כנגדו. רק איום של סגן מפקד תחנת אשקלון כי ירה בכלבים, הוביל את החשוד לעצור את התקיפה.

החשוד, תושב אשקלון בן 29 נדרש לחקירה במשטרה לאחר שבת זוגו לשעבר התלוננה עליו במשטרה כי הוא מאיים עליה כי יפרסם עליה השמצות ברשתות החברתיות וכי ירצח כל גבר שיתקרב אליה. הוא אף שלח לה סרטון בו הוא מעלה באש את כל חפציה שנותרו אצלו לאחר פרידתם.

פעמיים ניסתה המשטרה לזמן את החשוד לחקירה בעניין, אך הוא התחמק ואף השיב להם כי הוא לא בארץ אלא ברוסיה. במשטרה החליטו לנסות לבדוק האם הבחור בבית או בעסק שלו והוא אכן שהה במקום עבודתו, אך סירב לבקשת השוטרים לצאת אליו.

כשהשוטרים הבחינו כי הוא יוצא אליהם עם הכלבים, לבוש בשכפ"ץ, הם הבינו כי האירוע צפוי להסלים ועל כן הזעיקו מסוק משטרתי שיפקח על האירוע מלמעלה על מנת לסייע לכוחות במידה ויצטרכו.

"מהחקירה עולה כי לעצור יחסי קנאה ואובססיביות כלפי האקסית שלכאורה נפגשה עם בחור אחר, ואז בעצם הוא מאיים עליה שיפיץ עליה הכפשות ויהרוג גברים שיתקרבו אליה", סיפרו במשטרה, "החשוד עצר את הכלבים עקב ההתראה שסגן מפקד התחנה נתן באמצעות נשקו השלוף".

שופטת בית משפט השלום באשקלון, דורית בונדה, הורתה על הארכת מעצרו של החשוד בשלושה ימים. "האקסית מספרת כי העצור טורח להתריע בפניה שעדיף לה לעזוב את העיר אחרת כל העיר תדע שהיא זונה וכי בכוונתו לפרסם שהיא זונה", ציינה השופטת בהחלטתה. "כלבי פיטבול החלו לנבוח לעבר סגן מפקד התחנה ורצו לעברו, עת העציר מנסה לשסות בו את כלביו וצועק לעברם 'הגנה לתקוף הגנה'. רק לאחר דין ודברים התרצה, הוריד את השכפץ ואפשר לכוח המשטרתי להכנס והוא נעצר".

_____________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת דורית בונדה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות