הצעירה תיעדה כיצד הותקפה והובילה להגשת כתב אישום

תושב בני ברק, 46, ניצל את מצבה הנפשי של צעירה בת 29 שחיפשה טרמפ וביצע בה מעשים מגונים. תושייתה להפעיל את המכשיר הסלולארי הובילה להפסקת המעשים וכן למעצרו ולהעמדתו לדין
דנה לווינסקי |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד תושב בני ברק, בן 46, שהואשם בביצוע מעשים מגונים בצעירה בת 29, שהשתכרה ועלתה על מכוניתו לטרמפ שם ביצע בה את זממו, בלי שידע שהמעשים מוקלטים. בהקלטה נשמעת הצעירה מתחננת בפניו לחדול והוא אומר לה: ״זה עושה לך כיף?״ ו-״אבל את אוהבת את זה״.

מכתב האישום עולה כי לפני מספר שבועות, צעירה שחוותה משבר, יצאה מביתה, צרכה משקאות אלכוהוליים וחשה ברע. היא השתרעה על ספסל, בבני ברק וקצת לפני חצות חלף הנאשם במקום והבחין בה, הזמין אותה להיכנס לרכבו ולאחר מכן בשל מצבה סייע לה להיכנס לרכב. בהיות המתלוננת ברכב כשהיא שתויה, שיתפה המתלוננת את הנאשם בקשייה, לרבות בעובדה שאין לה מקום לינה לאותו הלילה.

למרות זאת במהלך הנסיעה ברכב באזור העיר בני ברק, כשהמתלוננת שתויה ובמצוקה נפשית ורגשית קשה, ביצע בה מעשים מגונים שלא בהסכמתה החופשית, תוך שהיא התחננה בפניו לחדול ממעשיו, ותוך שציינה בפניו כי היא אישה נשואה. הוא נגע בידו באבריה המוצנעים תוך שהוא שואל אותה ״את אוהבת סקס?״ ״את מכורה לסקס?״. לאחר מכן הכניס את ידו מבעד לשמלתה של המתלוננת, ומעל הגרביון שלבשה, נגע באיבר מינה ואמר לה "תגמרי" ושואל אותה "את רוצה לגמור?". בהמשך, הנאשם לקח בידו את ידה של המתלוננת, והניח אותה על איבר מינו, מעל למכנסיו. בתגובה המתלוננת הסיטה במהירות את ידה.

רק כעבור שעה קלה, כאשר הבין כי הצעירה שלחה למכריה הודעות טקסט והודעות קוליות על המתרחש, וביקשה את עזרתם, עצר הנאשם את הרכב בבני-ברק. המתלוננת יצאה מהרכב, והנאשם נסע מהמקום. בחקירתו הנאשם הכחיש את עבירות המין ואמר כי הסיע אותה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב: "עסקינן במי שאסף לרכבו אישה כשהיא שתויה ובמשבר נפשי, ובמשך כשעה ביצע בה מעשים מגונים ברכבו, שלא בהסכמתה, תוך ניצול מצבה וחוסר יכולתה להתנגד פיזית למעשיו, ולמרות תחנוניה החוזרים ונשנים בפני המשיב לחדול ממעשיו. רק לאחר שהבין כי המתלוננת שלחה בזמן האירועים הודעות טקסט והקלטות קוליות למכריה, בהן תיארה את המתרחש וביקשה סיוע, עצר המשיב את רכבו ואפשר למתלוננת לצאת מהרכב".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות