ערנות השוטרים הובילה למעצרו של עבריין המין: "מעשיו מלמדים על מסוכנות רבה"

שוטרים בסיור שגרתי הבחינו במפגש שעורר את חשדם בין ילדה לאדם מבוגר. כשניגשו אל השניים, הסתבר כי מדובר בפדופיל מורשע שניסה "לצוד" את הילדה
ציון חן |
צילום: פלאש 90

פדופיל מורשע בן 39 מנוף הגליל נעצר לאחר שניסה לצוד לצורך סטייתו בתשע בבוקר ובאמצע הרחוב, ילדה בת 10 שהילכה לה לבדה. שוטרים שחלפו במקום במסגרת סיור שגרתי הבחינו כיצד הילדה נרתעת בצורה מחשידה מנשיקתו של האיש את ידה, והחליטו לבדוק את העניין.

ערנותם של השוטרים הובילה למעצרו של האיש שהסתבר כבעל עבר פלילי בעבירות מין. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא ניצל את העובדה שהילדה הילכה לבדה ברחוב, ניגש אליה, ניצל את תמימותה, הציג את עצמו בפניה כשוטר, "ועניין אותה" בתמונות פורנוגרפיות שעל גבי מכשיר הטלפון שלו.

לחוקר המשטרה סיפרה הילדה כי הגבר הזר הציע לה לבוא אליו לשתות תה, וכי על מנת לרכוש את אמונה, הוא הציג עצמו שוב ושוב כשוטר. משסברה שהוא אכן שוטר, היא נענתה לבסוף למסור לו את מספר הטלפון שלה.

"מעשיו של האיש מלמדים על מסוכנותו הרבה לציבור בכלל, ולציבור הקטינות בפרט", אמרו במשטרה עם הגשת כתב האישום נגדו היום והבקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות