אישום: שאל עוברי אורח "מה השעה" ודקר אותם

שוטרי תל אביב עצרו צעיר בן 26 שעל פי החשד דקר שניים שלא השיבו לשאלתו. מצלמות האבטחה באזור הובילו לתפיסתו ולהעמדתו לדין
ציון חן |
סכין, אילוסטרציה

בן 61 ובן 84 נדקרו בגבם מספר פעמים בשני אירועים שונים שהתרחשו לאחרונה בתל אביב. לפי תלונתם, אדם זר פנה אליהם בשאלה "מה השעה?" וכשלא ידעו להשיב, נדקרו. בדיקת מצלמות האבטחה באזור בו התרחשו הדקירות הובילה למעצר חשוד, בן 26, שנתפס בביתו לבוש בבגדים בהם ביצע את אחת הדקירות. כתב אישום הוגש נגדו והמדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

על פי העדויות של שני הקורבנות, אירועי הדקירה התרחשו בשעות אחר הצהריים כאשר הם הלכו לתומם ברחוב שבשכונת מגוריהם בדרום העיר. שני הנדקרים, אשר הותקפו ע"י הדוקר בהפרש של שבוע בין מקרה למקרה, סיפרו את אותו הסיפור.

לדבריהם, פנה אליהם בחור צעיר אותו הם לא מכירים ושאל אותם "מה השעה?". כשהשיבו לו שניהם כי אין ברשותם שעון על מנת להשיב לו, דקר אותם הצעיר בגבם. את הקורבן בן ה-61 הוא דקר שלוש פעמים, ואת הקורבן בן ה-84 הוא דקר פעמיים.

בעקבות אירוע הדקירה השני, הבינו במשטרה כי מדובר בדפוס פעולה חוזר, ועל מנת לעצור את הדוקר מלפעול שוב, פשטו השוטרים על כל מצלמות האבטחה שהיו בסביבת האירועים על מנת לנסות ולזהות את הדוקר. סרטונים אשר נאספו הביאו לאיתור מסלול בריחתו של הדוקר עד לבית מגוריו שגם שם מותקנות מצלמות אבטחה ובהם הוא נצפה לבוש בבגדים ופרטי הלבוש עליהם העידו הנדקרים ועדי ראיה, והוא נעצר.

בחקירתו הוא טען כי מדובר בטעות בזיהוי, אולם הראיות שנאספו הובילו להגשת כתב אישום נגדו, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות