תיעד עצמו ברשת מתעלל בכלב – מאות הגיעו לביתו

מאות אזרחים מודאגים שנחשפו לסרטונים האכזריים הגיעו לביתו של בעל הכלב בבת ים. הכלב חולץ ונלקח על ידי כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב ובעליו נעצר
דנה לווינסקי |
הכלב שניצל באירוע בבת ים. צילום: משרד החקלאות

הכוח של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות הולך וגובר. מאות בני אדם הגיעו אמש לביתו של אדם בעיר בת ים, לאחר שהעלה תיעוד ברשתות החברתיות שבו הוא נראה מכה באכזריות את כלבו הקשור. מי שהגיעו לקחת את הכלב היו מישל טרוני ודניס צ'רקוב ובהמשך גם המשטרה הגיע ועצרה את החשוד שהבוקר יובא להארכת מעצר.

הכל החל אמש כאשר החשוד במעשה העלה סרטונים בהם הוא נראה מתעלל בכלב שלו, לאחר מכן פעילי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב יצאו לביתו כדי לחלץ את הכלב, תוך שהם מתעדים הכל בפייסבוק. תוך זמן קצר הגיעו למקום מאות אזרחים שאיימו על האיש ורצו לעשות בו שפטים.

כוחות המשטרה הגיעו למקום לעצור את בעל הכלב ובמשך זמן רב היו נצורים וחששו לצאת מהבניין ולבסוף השוטרים הוציאו אותו מהמקום והבריחו אותו דרך חצר צדדית והכלב נלקח על ידי משרד החקלאות ועמותת צער בעלי חיים לטיפול.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט הגיע אף הוא למקום ואמר: "נדהמתי לראות את הסרטונים המזעזעים שהופצו ברשת, ואני משבח את השיטור העירוני על עבודה מקצועית וטובה. יחד עם המשטרה אנו נעשה את כל המאמצים למצות עימו את הדין על המעשה החמור״.

במשרד החקלאות, שלקחו מהמקום את הכלב לטיפול, ציינו כי הם הגיעו בעקבות דיווח שהתקבל במוקד משרד החקלאות באמצעות אגודת צער בעלי חיים על אודות חשד להתעללות קשה בכלב האסקי מעורב. מפקחי משרד החקלאות בשיתוף משטרת ישראל הגיעו הלילה למקום והחרימו את הכלב. הוא הועבר להמשך טיפול במתקן המוגן של משרד החקלאות.

https://www.facebook.com/Dennischarkov/videos/380068359674554

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות