100 הרשעות תעבורה לא יצליחו לעצור אותו

שעתיים לאחר שקצין משטרה פסל אותו לנהיגה, נתפס נהג במחסום קורונה כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. במקרה אחר נתפס תושב נתניה כשהוא נוהג בפסילה בנוסף ל-100 הרשעות תעבורה שצבר
ציון חן |

100 הרשעות תעבורה לא הצליחו לכבות את להיטותו של תושב נתניה בן 63 לעלות על ההגה ולנהוג. זאת על אף היותו מודע לעובדה שהוא נוהג בפסילה של בית משפט על רקע תיק תאונת דרכים המתנהל נגדו בימים אלה.

שוטרי התנועה הבחינו סמוך לשעה אחת בלילה ברכב שמזגזג להנאתו בין הנתיבים הריקים של שעות הלילה המאוחרות בימי הקורונה בהם הכבישים פנויים למדי. הנהג התבקש לעצור והפתיע את השוטרים בתעוזתו.

מדובר בעבריין המוכר למשטרה, ולו הרשעות קודמות בעבירות של מרמה ואלימות. גם בבתי המשפט לתעבורה הוא מרבה לבקר. לאיש 100 הרשעות קודמות, והוא נעצר כשהוא נוהג בזמן פסילה שפסק לו בית המשפט בנוכחותו, וברכב ללא טסט.

בחקירתו הסביר הנהג: "אם לא הייתי נוסע, הייתי מאחר לעבודה. הייתי צריך להגיע לעבודה". לבית המשפט הוגש נגדו כתב אישום וכן בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו. לאחר דיון בעניינו נקבע כי ישלח למעצר בית "מלא ומוחלט" לצד הפקדת ערבויות בגובה 15 אלף שקל.

במקרה אחר, נעצר באזור הדרום נהג אשר נתפס בפעם הרביעית כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. בדיקת הינשוף שנעשתה לנהג העלתה כי הוא נוהג שיכור. בתוך כך, בדיקת נתוניו של האיש העלו עוד כי רק שעתיים קודם לכן רישיונו נפסל על ידי קצין משטרה על עבירה אחרת, ובנוסף נמצא כי לרכב לא הייתה כלל פוליסת ביטוח.

"אין כל ספק שהאיש מהווה סכנה ממשית ומוחשית לציבור הנהגים ועוברי האורח", אמרו במשטרה. הנהג נעצר וכתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים הוגשו נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות