סירב לחתום על הגט – מה עשו בני משפחתה של האישה?

3 בני משפחה מחולון נאשמים כי היכו ופצעו את הבעל של קרובת משפחתם משום שסירב לחתום על הסכם הגירושין עמה. המדינה תבקש להאריך מעצרם עד תום ההליכים
אייל חן |
גירושים מזונות גירושין פרידה
גירושים, אילוסטרציה evanto

בדרך כלל בית הדין הרבני נדרש לחייב סרבני גט בדרכים חוקיות, אבל מתברר שיש כאלה שמפעילים דרכים יותר משכנעות, כאשר לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד 3 נאשמים בתקיפת תושב ראשון לציון על רקע סירובו לחתום על הסכם גירושין מאישתו לשעבר.

מכתב האישום עלה כי אביה של האישה איים על קרוב משפחתו של הקורבן כי במידה והוא לא יחתום על ההסכם שהוצע לו, הוא יפגע בו. לאחר שהקורבן עמד על סירובו, הגיעו שני הנאשמים הנוספים, שהינם קרובי משפחתה של האישה, לביתו של הקורבן ותקפו אותו ואת קרוב משפחתו באגרופים ואמצעים אחרים ובכך וגרמו להם חבלות חמורות שחייבו טיפול רפואי.

שלושת הנאשמים, בן 53 מתל אביב, ו-20 ו-27 מחולון, נעצרו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט עד להגשת כתב אישום כנגדם ע"י התביעה המשטרתית במחוז מרכז, בעבירות של תקיפה חבלנית ואיומים. כאמור, בנוסף הוגשה בקשה למעצרם של השלושה עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות