סינדרלה – גרסת הגנב מנתניה

גנב שנתפס "על חם" על ידי בעלי הדירה אליה פרץ, הותיר אחריו נעל שנשמטה מרגלו בעת מנוסתו. בחקירתו טען כי בעל הנכס גנב אותה
ציון חן |

גרסאות רבות ושונות נכתבו לאורך השנים לסיפורי אגדות מפורסמים, אך מהות העלילה עצמה לא שונתה כמובן. נרקומן מנתניה, בן 57, מספק כעת פרשנות מחודשת לאגדה שבמרכז הנעל האבודה.

תושב נתניה, שמע קולות חריגים מסלון ביתו בסמוך לחצות הלילה ועל כן ניגש לבדוק האם חתול חדר לדירת הקרקע של המשפחה, אך להפתעתו הוא הבחין באורח לא צפוי.

על פי עדותו של בעל הנכס, הגנב נכנס לבית המשפחה דרך דלת הסלון המקשרת בין הבית לחצר. הגנב עצמו, כך עלה, נבהל מעצם תפיסתו "על חם" ופתח במנוסה. במהלך בריחתו, הוא דילג מעל גדר הבית, אך בעל הבית הצליח לתפוס את הפורץ ברגלו ולמשוך מעל אחת מרגליו את הנעל.

הבעלים הזעיק למקום משטרה ויחד עם השוטרים הם ביצעו באזור הבית סריקות והצליחו להבחין בפורץ כשהוא מסתתר מאחורי פחי אשפה, ללא נעל כמובן.

בחקירתו טען הפורץ כי הגיע למקום בשביל לעשן סמים, וכשעשה קיצור דרך להגיע למקום בו יוכל לעשות שימוש בסם, הוא עבר דרך הבית, שנראה לגרסתו נטוש. לדבריו, בעל הבית היה מפוחד ולכן גנב לו את הנעל. הגרסה הזאת לא ממש הרשימה את המשטרה שהגישה כנגד הנרקומן כתב אישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות