ת"א: ערב של מחאה, המשטרה אכפה את ההגבלות

עשרות דוחות על הפרת תקנות הקורונה חולקו על ידי השוטרים למפגינים ברחבי העיר. במשטרה טוענים כי התקיימו תהלוכות בלתי חוקיות, הופר הסדר הציבורי ומרבית המוחים לא עטו מסכות
אייל חן |
מפגינה ושוטרת ברחובות תל אביב. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

המחאה נמשכת: בתל אביב ממשיכים להפגין נגד רה"מ בנימין נתניהו ובמספר מוקדים ברחבי העיר התקיימו אמש אירועי מחאה. במהלך הערב חילקו השוטרים עשרות דוחות למשתתפים לאחר שטענו כי אינם שומרים על מרחק וכי רבים אינם עוטים מסכות.

המשטרה נערכה לאירועי המחאה ושוטרים הוצבו כדי לאבטח ולשמור על שלומם וביטחונם של המפגינים בעת שאלה מימשו את זכותם למחאה תוך שמירה על ההנחיות.

במשטרה אמרו כי "לצערנו, פתחו המפגינים בתהלוכות בלתי חוקיות ברחבי העיר, תוך שהם מפרים את הסדר הציבורי, לא מקפידים על הגבלות הקורונה, צועדים על צירי תנועה וכבישים ומתעלמים מהוראות השוטרים. המפגינים אינם שומרים על מרחק של 2 מ אחד מהשני וחלקם הגדול אינו עוטה מסכות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות