רבע מיליון שקלים פיצוי לרוכב אופנוע שפרק את הכתף בתאונה

במסגרת הסכם פשרה בין חברת הביטוח לבין בא כוחו של הרוכב, עו"ד ערן שפילינגר, נקבע הפיצוי הגבוה שקיבל בבית המשפט תוקף של פסק דין
מעיין לביא |
אילוסטרציה

סוכן ביטוח צעיר שאיבד שיווי משקל במהלך רכיבה על האופנוע, בנסיעה איטית בתוך העיר, נפל ופרק את הכתף ולאחר מכן סבל מכאבי גב. בעקבות תביעה שהגיש, באמצעות עו"ד ערן שפילינגר, ובמסגרת פשרה עם חברת הביטוח יקבל הרוכב פיצוי של כרבע מיליון שקלים. בית המשפט נתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה.

עו”ד ערן שפילינגר

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד שפילינגר, נטען כי רוכב האופנוע נסע באיטיות ברחבי תל אביב ובמהלך פניה החליק ונפל. התובע, נטען, בלם את הנפילה עם היד וכתוצאה מכך פרק את הכתף. ממקום התאונה, התפנה לבית החולים, שם אובחן כסובל מפריקת כתף ומחבלה בברך ימין. בבית החולים טיפלו בפציעה בכתף וידו הונחה במתלה צווארי למשך 3 שבועות. בהמשך, בביקוריו בקופת החולים התלונן הרוכב על כאב גב שמופיע וחולף לסירוגין.

התובע נבדק על ידי אורתופד בקופת החולים, אשר איבחן מגבלה בתנועות הכתף והופנה לפיזיותרפיה תוך שימת דגש על זהירות בביצוע סיבוב חיצוני עם הכתף. בנוסף, הופנה התובע לאולטרסאונד ולאחר מכן הונחה להימנע לחלוטין מסיבוב חיצוני מלא של הכתף.

על פי התביעה, כאבי הגב התחתון הלכו והחריפו ובתחילה מומחה הציע לתובע טיפול לא פולשני באמצעות פיזיותרפיה ותרגילי מתיחה, אך אלה לא עזרו.

עו"ד שפילינגר טען בתביעה כי כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובע חבלות שונות ומגוונות. כך נטען כי מאז התאונה ובעקבותיה, התובע סובל בין היתר מכאבי צוואר, כאבי גב תחתון הקורנים לרגל שמאל, כאבים בכתף ימין ובברך ימין בנוסף הוא סובל ממגבלות תנועה וקושי תפקודי באיברים אלו. זאת ועוד, התובע, נטען, נאלץ להפסיד ימי עבודה מרובים עקב חופשות מחלה.

לאחר הגשת התביעה, החל משא ומתן בין עו"ד שפילינגר לחברת הביטוח ובסופה הגיעו הצדדים לפשרה, במסגרתה נקבע כי רוכב האופנוע יקבל פיצוי של כרבע מיליון שקלים.

____________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a2%d7%a8%d7%9f-%d7%a9%d7%a4%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%a8

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות