שוחרר החשוד שבא "לגמור את העבודה" על בת זוגו שמאושפזת באיכילוב

שופטת בית משפט השלום בת"א שחררה למעצר בית את החשוד בניסיון רצח ואונס של אשתו אף שציינה בהחלטתה כי הבקשה שלא לעצור אותו "מעוררת סימני שאלה"
נעמה כהן |
מעצר, אילוסטרציה.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב נעה תבור שחררה למעצר בית, את החשוד בניסיון רצח ואונס של אשתו, שהגיע ביום חמישי שעבר לבית החולים איכילוב לבוש מדי שב"ס ל'גמור את העבודה'.

"בקשת השחרור מעוררת סימני שאלה שכן על פניו קיים סיכון כלפי הקורבן והסיכון אף הוחמר בשים לב להתנהגות מהימים האחרונים", כתבה השופטת בהחלטתה.

ביום שישי האחרון נעצר תושב ר"ג, בן 52, עולה חדש מאוקראינה בחשד שהגיע לבית החולים איכילוב לבוש בבגדי שב"ס, שם מאושפזת בת זוגו במצב אנוש, לאחר שהוא חשוד בניסיון רצח ובעילה שלא בהסכמה שלה וניסה לברר היכן היא מאושפזת.

בהארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי להארכתם הוא הגיע ל'גמור את העבודה'. החשוד הכחיש את החשדות וטען בתחילה שלא היה בבית החולים, אולם השופט שמאי בקר האריך את מעצרו.

היום שוב הובא החשוד לבית המשפט שם המשיך נציג המשטרה לטעון כי הערכות של המשטרה שהוא בא לגמור את העבודה, אולם היא מבקש את שחרורו מאחר וקיימת הנחייה מהפרקליטות לשחררו.

כעת החשוד עצמו אמר כבר כי הוא הגיע לבית החולים על מנת לבדוק לשלומה ופרקליטיו ביקשו להשאיר את התנאים על כנם של מעצר בית ללא כל פיקוח.

בסיכומו של דבר, השופטת נעה תבור שחררה את החשוד לתנאי מעצר הבית המקוריים ללא פיקוח, כולל הרחקה מהמתלוננת, ומבית החולים איכילוב. "בקשת השחרור מעוררת סימני שאלה שכן על פניו קיים סיכון כלפי הקורבן והסיכון אף הוחמר בשים לב להתנהגות מהימים האחרונים", כתבה השופטת תבור בהחלטתה.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת נעה תבור

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות