המציאות העצובה של הילדים הקבצנים: בלי שירותים ובלי מים

מתחם לינה שהוקם בחורשה בו לנו ילדים בגילאי 4-14 שוהים בלתי חוקיים המועסקים כקבצנים, יחד עם הוריהם המוכרים מוצרי סידקית ומעסיקם, אותר בטמרה
ציון חן |
ילדים קבצנים

בתום מספר שבועות שכללו מעקבים ואיסוף מידע מודיעיני, הצליחו שוטרי מחוז הצפון לאתר מתחם לינה אשר הוקם מתחת לכיפת השמיים בשטח פתוח בעיר טמרה, ובו לנו פלסטינים שוהים לא חוקיים. בין משתמשי המקום גם ילדים בגילאי 4-14, אשר חלקם היה במקום עם הוריהם המעסיקים אותם כקבצנים בצמתי הגליל.

במסגרת החיפוש שביצעה המשטרה במקום נתפס סכום כסף רב במטבעות שקלים, וכן רכוש שנמכר על ידי הילדים כדוגמת מציתים וגרביים. החקירה העלתה, כי הילדים, ההורים והמעסיקים הינם שוהים בלתי חוקים, אשר לנו על מזרונים בשטח הפתוח, ללא שירותים או מים זורמים.

החקירה נפתחה לאחר שבמשטרה הבחינו בשבועות האחרונים בהצפה של צמתים בהם מסתובבים ילדים קטנים העוסקים כקבצנים וכרוכלים בצמתי הכבישים בטמרה וסביבותיה.

ילדים קבצנים

הילדים הקטנים היו עם הוריהם, והבוגרים יותר בשנות העשרה היו באחריות המעסיקים שלהם, בעלי הסחורות אשר הפעילו את הילדים במכירת מוצרי הסידקית בכבישים וברחובות.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים החקירתיים הקיימים ברשותה כנגד הניצול הפושע של חסרי ישע על ידי אותם עבריינים ותדאג למיצוי מלוא חומרת הדין עמם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות