אישום: גנב מבית הכנסת ספרי תורה בשווי מאות אלפי שקלים

גבי בית הכנסת אח"י דקר בשדרות הבחין כי 7 ספרי תורה נעלמו מהמקום, בתום חקירה נעצרו מספר חשודים, בהם תושב העיר, בן 45, שנאשם כעת בפריצה ובגניבת הציוד הקדוש. בחיפוש בביתו נמצא הרכוש הגנוב
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום באשקלון, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב שדרות, בן 45, החשוד המרכזי בגניבתם של שבעה ספרי תורה בשווי מאות אלפי שקלים, מבית כנסת בעיר שדרות.

ראשיתה של החקירה בתחילת החודש, אז גבאי בית הכנסת אח"י דקר בעיר שדרות, הבחין כי שבעה ספרי התורה של בית הכנסת נגנבו, ששווים המוערך נאמד בכ-640 אלף שקלים.

חקירת המשטרה הובילה תוך מספר ימים לזהותם של מספר חשודים, בהם החשוד המרכזי כמי שביצע את הגניבה מבית הכנסת והסתיר את ספרי התורה במושב נוגה. בפשיטה שערכו השוטרים על המשק והמחסן, נמצאו כל ספרי התורה, ובמקביל לכך כוחות משטרה נוספים עצרו את החשודים.

ספרי התורה הושבו אל בית הכנסת על ידי השוטרים ועם התקדמות החקירה, ועל פי כתב האישום, הנאשם ניסה למכור את אחד מספרי התורה. מעצרו הוארך מספר פעמים וכעת, יחידת התביעות במרחב לכיש הגישה נגדו כתב אישום בבית המשפט השלום באשקלון, ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים. החקירה בעניינם של החשודים הנוספים עודנה נמשכת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות