תחביב מקצועי: גניבת כרטיסי אשראי

תושבת מצפה יריחו נאשמת בבית המשפט המחוזי בירושלים בשלל עבירות של הונאה בכרטיסי אשראי, התחזות, זיוף וגניבה של עשרות אלפי שקלים ממאושפזים בבית חולים בבירה
מעיין לביא |

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום בגין הונאה בכרטיסי אשראי, התחזות, זיוף וגניבה בסכומים של עשרות אלפי שקלים, נגד טובה מהלו, בת 22 ממצפה יריחו, אשר בין השאר, גנבה כרטיסי אשראי ממאושפזים בבית חולים ומחבריה לעבודה.

על פי כתב האישום, במהלך השנה האחרונה הגיעו לידי הנאשמת פרטי כרטיסי אשראי ופרטי תעודות זהות של מתלוננים שונים. הנאשמת הזמינה כרטיסי אשראי שונים, דרך חברות אשראי חוץ בנקאיות, בין שנשאו את שמה, ובין שנשאו את שמם של המתלוננים, המשויכים לחשבונות הבנק של המתלוננים.

כרטיסי האשראי הוזמנו באמצעות האינטרנט, תוך מילוי הפרטיים האישיים של המתלוננים, לרבות חשבונות הבנק שלהם. בהמשך השתמשה הנאשמת בכרטיסי האשראי והזמינה מוצרים שונים, או משכה כסף מזומן מכספומט באמצעות כרטיסי האשראי. בחלק מהמקרים, כעבור פרק זמן של כשבועיים ממועד הזמנת כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים, ביטלו הבנקים את הכרטיסים, כך שלא אפשרו לנאשמת להמשיך להשתמש בכרטיסי האשראי שהזמינה.

על פי אחד האישומים, גנבה מהלו את כרטיסי האשראי ופרטי האנשים שעבדו עימה בבית החולים בירושלים ופרט לכך גם את פרטי האשראי של מספר מאושפזים. לאחר שהיא נעצרה במקרה הזה, היא שוחררו למעצר בית ובמהלך השהייה בו גנבה מבעלת הדירה את פרטי האשראי ונעצרה ושוחררה שוב, הפעם לבית קרובת משפחתה ומשם עברה להתגורר בדירה של עמותת "שירת הלב", בירושלים.

מהלו, על פי האישום, התגוררה בחדר עם נערות נוספות, ובמהלך שהותה במקום, כשהיא משוחררת בתנאים, גנבה מאות שקלים במזומן וכרטיס אשראי בבעלות אחת הנערות וקנתה באמצעותו מחשב. לאחר מכן, נטען, היא שכרה דירה בירושלים והשכירה את הדירה לצעירה שנתנה לה צ'ק ערבות אותו צילמה מספר פעמים זייפה והפקידה אותו בבנק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות