נכווה ממכסה המנוע – יפוצה ב-80 אלף שקלים

נהג שנפגע בידיו לאחר שפתח את מכסה המנוע של הרכב הוכר כמי שנפגע בתאונת דרכים; בא כוחו, עו"ד גיל קראוס, הוביל להסכם פיצויים מחברת הביטוח בעשרות אלפי שקלים
%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%90%d7%9c-%d7%91%d7%9f-%d7%97%d7%9e%d7%95 |

חברת ביטוח תפצה ב-80 אלף שקלים, נהג שנפצע מכוויות לאחר שפתח את מכסה המנוע של הרכב שבו נסע, ולהבה גדולה שעלתה ממנו פגעה בו וגרמה לו לנכות אסתטית בשיעור של 10 אחוזים. להסכם הזה הגיע עו"ד גיל קראוס לאחר משא ומתן עם חברת הביטוח שביטחה את הרכב.

עו"ד גיל קראוס

לפני כשנתיים וחצי, תושב פתח תקווה, בן 38, נהג ברכב של מעסיקו לעבודה, בשלב מסוים, במהלך הנסיעה, עלה ריח שרוף מהרכב והוא עצר בצד הדרך לבדוק במה המדובר. עם יציאתו מהרכב, הוא הבחין בעשן היוצא ממכסה המנוע ופתח אותו כדי ולנסות ולאתר את מקור התקלה ומיד כשעשה זאת התלקחה אש גדולה מתוך המנוע שחרכה את פניו ואת ידו השמאלית. בינתיים כשהוא שוכב פצוע לצד הרכב התפוצץ המנוע והרכב נשרף כליל.

עוברי אורח הזעיקו למקום את מד"א שהבהילו אותו לבית החולים, שם אובחן עם כוויה דרגה 1 בפנים וכוויה דרגה 2 ביד שמאל. בעקבות הפציעות, הנהג אושפז במחלקה לכירורגיה פלסטית למשך עשרה ימים ושוחרר עם חבישות, והמלצה למנוחה מוחלטת של מספר ימים, נטילת משככי כאבים, הימנעות מרחצה בים או בבריכה וכן מחשיפה לשמש.

במוסד לביטוח לאומי, הכירו במקרה כתאונת עבודה וקבעו לו נכויות זמניות, ונכות אסתטית צמיתה בשיעור של עשרה אחוזים, בנוסף המוסד לביטוח לאומי שילם לו 27 אלף שקלים בגין הנכויות שנקבעו לו.

לאחר ההכרה במקרה כתאונת עבודה, פנה בא כוחו של הנהג, עו״ד גיל קראוס, לחברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה, במכתב דרישה להכרה באירוע כתאונת דרכים ו לקבלת פיצויים על נזקי גוף. עו"ד קראוס טען להפסדים כספיים של הנהג בעקבות התאונה, הן בגין הטיפולים והן בעקבות הפסד מקום העבודה, וכן לעוגמת נפש משמעותית. חברת הביטוח הכירה באירוע כתאונת דרכים ו לאחר משא ומתן, הסכימה חברת הביטוח לשלם לו פיצויים בסכום של 80 אלף שקלים זאת מבלי לנהל משפט.


עו”ד גיל קראוס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות