יום כיפור: אלפי קנסות ניתנו בשל הפרת תקנות הקורונה

במהלך יום הכיפורים המשיכה המשטרה באכיפת הסגר המהודק ורשמה כ-4,000 דוחות על הפרות שונות, בהן כ-3,000 על יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה וכאלף קנסות על אי עטית מסיכה
אייל חן |
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

במהלך יום הכיפורים המשטרה המשיכה בפעילות מבצעית במתכונת מוגברת מסגרת מבצע ״אחריות מנצחת״ ורשמה כמעט 4,000 דוחות, בגין ההפרות השונות.

מערב יום כיפור ועד כמעט לצאת הצום, ניתנו ע״י המשטרה ברחבי הארץ 3,922 דוחות בגין ההפרות השונות של תקנות המאבק בקורונה.

מרבית הדוחות ניתנו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה, ובסך הכל 2,789 דוחות. 968 קנסות חוקו בגין אי עטית מסיכה, 44 דוחות בגין הפרות חובת הבידוד, וכן 60 דוחות בגין שהייה במקום פתוח לציבור ובבית עסק שפעילותו נאסרה או שהייה בחוף הים בניגוד לתקנות.

בצאת יום כיפור ביצעו שוטרים אכיפת הנחיות בבני ברק נגד עשרות צעירים אשר נצפו במרחב הציבורי, כשהם אינם עוטים מסכות ואינם שומרים על מרחק של שני מטר אחד מרעהו, זאת בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות ותוך הפרת הסגר.

מספר שעות לפני הצום, שוטרים במחסום בגשר ההלכה, איתרו רכב בו נסעו יחד שני חולי קורונה מאומתים ונוסע נוסף שהפר בידוד. נגד כל אחד נרשם דוח בסך 5,000 שקלים. ברכב נוסף שנבדק באותו מחסום, איתרו השוטרים נהגת רכב שהפרה בידוד. היא נדרשה לשוב לביתה ונרשם גם נגדה קנס בסך 5,000 שקלים.

מהמשטרה נמסגר כי כוחותיה "פרוסים במוקדים ומחסומי דרך ממשיכים להיות מוצבים על מנת לשמור על הסדר הציבורי, בטחון הציבור ובריאותו".

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות