אישום: לקח את האוטו ל"נסיעת מבחן" וגנב אותו

במהלך הנסיעה של הרכב, השייך לסוכנות למכירת מכוניות, שמר לעצמו הנאשם עותק מהמפתח ולאחר שגילה את פרטי הבעלים החדשים – גנב אותו
ציון חן |
מוכר מכוניות אילוסטרציה

באמצעות שיתוף פעולה מצדו של עובד עיריית ירושלים, הצליח גנב, בן 53 מתל אביב, לגנוב שיש רכבים מסוג סקודה. "הרכבים נמכרו במזומן, והם הועברו לשטחי הרשות הפלסטינית", סיפרו במשטרה.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, הגנב מתל אביב עקץ את מגרשי הרכבים של חברת לובינסקי ובאדג'ט. הוא נהג להגיע אל מגרשי מכירת הרכב שלהם, והתעניין ברכבי סקודה הפופולאריים בקרב תושבי השטחים הפלסטינים.

"סוכני המכירות מסרו לגנב צרורות של מפתחות", תיארו במשטרה את השיטה, "הגנב רשם לעצמו את מספר הרכב ואת קוד הפתיחה של הרכבים אותם בחן. כשעזב את הסוכנות, לקח איתו את אחד ממפתחות כלי הרכב מתוך הצרור שקיבל לידיו".

הנאשם, כך נטען, המתין מספר ימים ולאחר שידע שהרכב נמכר ללקוח אחר, השתמש הגנב בשירותיו של חברו בעיריית ירושלים אשר מסר לו את פרטי הבעלים החדש מתוך מערכת הרישוי של העירייה. "הגנב ביקש מהעובד עירייה את פרטי רוכשי הרכבים וכתובתם, וגנב אותם באמצעות המפתח שגנב ובקוד ששמר", הסבירו במשטרה.

המשטרה הצליחה לקשור את הגנב לחמישה רכבים מסוג סקודה שנגנבו מבעליהן מתל אביב, מודיעין, בני ברק, אבו סנאן וטייבה. בעת מעצרו נמצאו ברשותו גם מסמכים מזויפים רבים וחותמות מזויפות של עורכי דין בהן עשה שימוש, כמו לדוגמא לזייף לעצמו רישיון לשימוש בקנאביס רפואי.

החשוד בגניבת הרכבים נעצר וכתב אישום הוגש נגדו לבית המשפט המחוזי בירושלים, המייחס לו שורה של עבירות גניבה מרמה והונאה. במקביל מבקשת המדינה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות