אישום: גננת וסייעת תקפו 12 מילדי הגן

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום ברמלה נגד עובדות "הגן של מאיה" המייחס להן תקיפה של פעוטות הגן: "הן סטרו בפניהם, משכו את ידיהם ודחפו את הילדים"
דנה לווינסקי |
צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום ברמלה הוגש כתב אישום נגד מאיה דוידוב, בת 50, מנהלת ה'גן של מאיה' בלוד, וסבטלנה צ'רשני, בת 45, סייעת בגן, בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ותקיפת 12 מילדי הגן, בגילאי 1-3.

על פי כתב האישום, שהוגש שימש גן משפחתון "מאיה" בלוד כגן פרטי המיועד לתינוקות ופעוטות בין הגילאים 10 חודשים ועד 3 שנים.

במהלך התקופה, הנאשמות תקפו את הקטינים, בין היתר, כאשר הקטינים התנהגו בגן באופן שלא תאם את סדר היום הנוהג, למשל, כשהקטינים סירבו לאכול בזמן האוכל או לישון בזמן שהוגדר לשינה, וכן כאשר מי מהקטינים הפר את הסדר בגן, עשה מעשה שהנאשמות לא התירו לעשותו או שהה באזור שבו לא התירו הנאשמות לקטינים לשהות.

כך, נטען בכתב האישום, במספר הזדמנויות, הנאשמות סטרו לידיהם ופניהם של חלק מהקטינים, משכו את ידיהם בחוזקה, ואף דחפו את הקטינים, כאשר בחלק מן המקרים נגרם להם מכאוב.

בנוסף, נהגו הנאשמות בהזדמנויות רבות, להכניס את הקטינים אל כיסאות האוכל ולהושיבם לפרקי זמן ארוכים, ואף ולהוציאם מהם תוך שימוש בכוח למרות התנגדות ובכי מצד הקטינים. כך, למשל, הושיבו הנאשמות את אחד הקטינים בכיסא האוכל למעלה משעתיים, הוציאו אותו ולאחר מספר דקות הושיבו אותו שוב למשך כשעה וחצי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות