הכתובת על הקיר: הבעל איים "עכשיו יהיו בעיות. עם דם"

תושב אריאל שכבר ריצה שנתיים מאסר על אלימות כנגד אשתו, נעצר בחשד שניסה לרצוח אותה אך כתב האישום נגדו מייחס לו עבירות איומים בלבד
נעמה כהן |
אילוסטרציה

תושבת אריאל ניצלה ממוות לאחר שבעלה הסתער עליה עם סכין קצבים, אך נבלם על ידי החבר של בתו. הבעל האלים נעצר, אך הוא מואשם בעבירת איומים בלבד. "במזל האירוע הסתיים בדרך זו, שהרי אם החבר של הבת לא היה נוכח באותה העת במקום, העניין יכול היה להסתיים בצורה קשה בהרבה", אמרה המשטרה שבסופו של דבר האשימה אותו באיומים בלבד ולא בניסיון רצח.

האירוע התרחש בראש השנה, אז ביקש הבעל מאשתו את כרטיס האשראי על מנת ללכת לקנות לעצמו אלכוהול. האישה סירבה והגבר הודיע לה "אם את לא מביאה, אני עושה בלאגן".

האישה המבוהלת שיודעת כי בעלה מסוגל ליישם את איומיו מאחר והוא כבר ריצה שנתיים מאסר בכלא על אלימות כלפיה בעבר, הזעיקה לבית את בתה שתסייע לה להגן על עצמה. "הגעתם של הבת ושל החבר שלה לבית המשפחה לא הרגיעו את הבעל. נהפוך הוא, הוא התרגז עוד יותר", סיפרו במשטרה. האישה גזרה את כרטיסי האשראי, דבר שהמשיך להעלות את מפלס העצבים של האיש אשר הודיע "עכשיו יהיו בעיות. אבל בעיות עם דם".

על פי המשטרה, הגבר נטל סכין קצבים באורך של 16 ס"מ ויצא לכיוון אשתו ואמר לה: "זה מה שאת רוצה. אז זה מה שאת תקבלי". החבר של הבת היה במקום ועצר, כך נטען, את האבא של החברה שלו מלרצוח את אימה ובכך מנע אסון.

"פוטנציאל הנזק של סכין קצבים ברור וידוע" אמרו במשטרה. "בעזות מצח ולעיני הבת ובן-זוגה, איים הבעל על אשתו בעודו אוחז בסכין".

במשטרה הוסיפו: "מדובר במי שבעבר ריצה 22 חודשי מאסר בשל אלימות כלפי אשתו ומעל ראשו מרחף מאסר על תנאי על עבירות אלימות כנגדה. אך לא היה בכך בכדי להרתיע אותו מלשוב ולבצע את אותה העבירה. ברור שהוא לא עלה על דרך הישר. עבירות אלימות אינן חריגות בנוף חייו, והוא לא מהסס להשתמש באיומים כדרך לפתרון סכסוכים".

למרות החשדות ולמרות דברי המשטרה, בסופו של דבר כתב האישום שהוגש נגד הבעל מייחס לו עבירת איומים בלבד. לצד כתב האישום הגישה המדינה גם בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו. בשלב זה הוא עצור עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות