כנופיית גנבי הלימון

מתנדבים במג"ב סייעו לתפוס גנבי לימונים ותפסו סחורה במשקל טון ובשווי של כ-20 אלף שקל; 30 שקים מלאים בלימונים הוחזרו לבעל הפרדס
אייל חן |
הלימונים הגנובים

לפני מספר ימים תפסו שוטרי מג"ב שני תושבי עראבה עם שקית לימונים גנובים מפרדס של מושב קשת שברמת הגולן. בעקבות האירוע, נערכו במשמר הגבול לעקוב אחרי החשודים ובתום החקירה הצליחו לתפוס את חברי החולייה, ביחד עם טון לימונים בשווי 20 אלף שקל.

כוחות מג"ב וביניהם מתנדבי כיתת הכוננות שהקימו במג"ב ברמת הגולן נערכו סביב הפרדסים בגזרה וזאת כדי לנסות ולאתר את חברי החולייה. המתנדבים הבחינו במשאית שהגיע לפרדס הלימונים ובשלושה חשודים שירדו ממנה ונכנסו למטע למשך מספר שעות.

השוטרים שהיו במארבים ובתצפיות ביצעו סריקות במטע עד שמצאו 30 שקים מלאים בלימונים אשר נקטפו על ידי החשודים והיו מוכנים להעמסה. התצפית נמשכה גם לאחר מכן, ולאחר מספר שעות אכן הבחינו השוטרים בחשודים חוזרים עם המשאית, עליה העמיסו את השקים.

המשאית, כך לפי המשטרה, החלה בנסיעה עם הסחורה ובהמשך נעצרה על ידי השוטרים. בסך הכל תפסה המשטרה 30 שקיות לימונים במשקל של כטון ובשווי של כ-15-20 אלף שקל- שהוחזרו לבעל הפרדס. "מדובר", אמרו במג"ב, "באחת מגניבות הלימונים הגדולה ביותר בשנים האחרונות, העובדה שמי שלקח חלק בפעילות הזו הם מתנדבים שרובם חקלאים בגזרת הגולן הופכת את הפעילות הזו למיוחדת עוד יותר".

טון של לימון
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות