עו"ד טליה כהן: "לנצח פירושו להשיג את הטוב ביותר עבורך"

עו"ד טליה כהן, מכירה על בשרה את נבכי בית המשפט לענייני משפחה ומשיגה את מטרותיה ביעילות והיא מאמינה שהסוד להצלחה הוא לשלב "מקצועיות לצד אנושיות"
מעיין לביא |
עו"ד טליה כהן

עורכי דין הם בעיקרון אנשים דיסקרטיים – או לפחות אמורים להיות, ובדרך כלל הם גם כאלה. גם אותם משפטנים, שנהנים לתחזק פרסונה קולנית וצבעונית, עושים את זה בעיקר מסיבות טקטיות, ועל סודות לקוחותיהם הם שומרים בקפידה.

מכל עורכי הדין וההתמחויות המשפטיות, מעטים נדרשים לדיסקרטיות כדרך חיים כמו פרקליטים לענייני משפחה. בתחום הזה רוצים מישהו שלא רק יביא תוצאה, אלא יתייחס לכל פרט ופרט שעולה בדיונים כמו איש מוסד לסודות הגרעין של ישראל.

עו"ד טליה כהן

הכירו את עו"ד טליה כהן, גרושה ואם לשניים, פרקליטה מן המניין מאז 2015, שפתחה משרד משלה בבאר יעקב לאחר תקופת הכשרה שכללה התמחות אצל השופט אלדד נבו, בבית משפט השלום בכפר סבא. עו"ד כהן מכירה על בשרה את נבכי בית המשפט לענייני משפחה, ואת המצוקות והרגישויות הייחודיות לענף. למשרדה ניסיון רב בתיקי משפחה, גירושין סבוכים, רגישים ומורכבים – הן בבית המשפט לענייני משפחה והן בבית הדין הרבני – כמו גם ניהול הליכי חלוקת רכוש מכל הסוג, סוגיית המזונות, תיקי משמורת, התנגדות לצוואות, צווי ירושה לידועים בציבור, ועוד…

כמי שעברה כאמור על בשרה את החוויה הקשה של גירושין סבוכים, עו"ד כהן מקפידה הן על סטנדרטים מקצועיים גבוהים ועין פקוחה לצמיחת משרדה – ובה בעת על אנושיות יתרה בטיפול בבעיות לקוחותיה. מה שלא מונע ממנה להשיג את מטרותיהם ביעילות קרת-רוח.

"כחלק מהייצוג המשפטי, אני מציבה אתך מטרות ויעדים, ואבנה עבורך אסטרטגיה משפטית להשגת מטרותיך. יחד אמצא את הנתיב המשפטי הדרוש לך – גם אם צריך לחצוב אותו מבראשית," היא אומרת.

"לנצח זה לא להביס"

כך במקרה של לקוח שהתגרש בעודו שקוע בחובות כבדים ולא לקח ייצוג משפטי כשנקבעו המזונות – על סכום שלא יכול היה לעמוד בו. הלקוח הגיע למשרדה של עו"ד כהן כשהוא מבולבל וכורע תחת העומס. עו"ד כהן הביאה לקיצוץ דמי המזונות של הלקוח בשני שליש.

במקרה אחר גדעה עו"ד טליה כהן באיבה פרשייה משפחתית כאובה והזויה שאיימה להפוך מכלום – אבל ממש כלום – לסיוט קפקאי עבור משפחה שלמה. מעשה בצעירה שהוסתה על ידי בן זוגה לדרוש מהוריה כך וכך, ומשלא נענתה – פצחה בהאשמות על התעללות לאורך שנים, מהסוג שהוא אמיתי לגמרי וקורע לב ואנו נתקלים בו לעתים בכותרות, ודרשה פיצוי על כל אותן שנים כאובות, כביכול, לא רק מההורים אלא גם משלושת האחים, שהיו כביכול שותפים אף הם בקנוניה הזדונית.

עו"ד טליה כהן

אלא שלא היה ולא נברא. העוסקות במשפט יודעות היטב כי לעובדות אין בהכרח קשר ל"אמת המשפטית" כפי שמצליח מי מהצדדים לשכנע את בית המשפט. בידיים פחות כשירות היה התיק הזה נגרר לדיונים והוכחות ושעות רבות של סבל ושברון לב ובית המשפט היה לוחץ לפשרה. אולם הכנת החומר המקצועית של עו"ד כהן שכנעה את השופטת כבר בדיון הראשון שלמעשייה הזו אין רגליים, התביעה נמחקה ללא הוצאות ועל המשפחה והבת הוצאו צווי הרחקה הדדיים – ושלום על ישראל.

"אני מאמינה כי בכדי לנצח אין פירושו להביס. לנצח פירושו להשיג את הטוב ביותר עבורך להשיג את המטרות שהצבנו מתחילת התיק. להשיג את הטוב ביותר פירושו לשאוף לעתיד טוב יותר. לשאוף לעתיד טוב יותר אפשר באמצעות הסכם הוגן ואפשר, אם צריך, באמצעות הליכים משפטיים, חדשנות משפטית והשקעת מאמץ רב במטרה להביא לתוצאות הרצויות עבור הלקוח".


 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות