אירוע ירי בכפר בועיינה הסתיים בכתב אישום

חשוד בירי בכפר בועיינה נתפס ונעצר לאחר שהשוטרים חתרו למגע תוך כדי האירוע. במשטרה מבהירים כי תפעל בנחישות למעצר עבריינים "העושים שימוש בנשק חם לפתרון סכסוכים"
דניאל בן חמו |
תחמושת שנמצאה בבועינה נוג'ידאת

חתירה למגע של שוטרי משטרת ישראל והגעתם הזריזה לזירה הביאה למעצרו של חשוד בירי וחקירה מיומנת הביאה להגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים על ידי פרקליטות מחוז צפון. במשטרה מבהירים כי הם רואים בחומרה עבירות אלימות ויפעלו בנחישות למעצר עבריינים העוסקים שימוש בנשק חם "ותדאג למיצוי הדין עמם".

ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות עם קבלת ההודעה לפנות בוקר במוקד 100 של המשטרה מגבר, שטען כי ירו לעבר רכבו בכפר בועיינה-נוג'ידאת. מייד עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל לזירה והחלו בסריקות נרחבות לאיתור הרכב החשוד שנמלט מהזירה. תגובה מהירה של השוטרים הביאה לאיתור הרכב בשטח מיוער סמוך לכפר שיבלי.

שוטרי משטרת ישראל חתרו למגע ופעלו למעצרו של הנאשם שהסתתר ביער. הנאשם התנגד למעצר ואף הפיל את אחד השוטרים לתוך תעלת מים ותקף אותו באגרופים, אך נחישותם של השוטרים הביאה לכבילתו ולמעצרו. סמוך וברכב נתפסו המחסנית והתחמושת בה עשה שימוש הנאשם בעת ביצוע הירי. הנאשם, בן 44 מהכפר שיבלי, הובא לתחנת המשטרה לחקירה ובהתאם לבקשת המשטרה האריך בית המשפט את מעצרו עד להגשת כתב האישום.

בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת בגין עבירות של נשיאת נשק ותחמושת והובלתם שלצידה עונש מאסר לתקופה של 10 שנים, ירי מנשק חם, חבלה במזיד ברכב, מעשי פזיזות ורשלנות, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות מכל סוג שהיא ופועלת היא בנחישות תוך חתירה למגע למעצרם של אותם עבריינים העושים שימוש בנשק חם כחלק מפתרון סכסוכים ותדאג למיצוי הדין עימם למען בטחון ושלום הציבור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות