אופנוען נפגע בגופו בתאונת דרכים וזכה לפיצוי בסך של 166 אלף שקלים

התובע, באמצעות עו"ד דן זילברמן, טען כי נגרם לו נזק רב בעקבות התאונה. חברת הביטוח נענתה להצעת הפיצוי שהציע בית המשפט שדן בתביעה ולהסכמות ניתן תוקף של פסק דין
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

בית משפט השלום בראשון לציון פסק כי עובד מדינה שנפגע בתאונת דרכים יזכה לפיצוי בגובה 166 אלף שקלים, זאת לאחר שחברת הביטוח נענתה להמלצתו לגובה הפיצוי. ההסכם בין הצדדים הושג בתום משא ומתן בין בא כוחו של הרוכב, עו"ד דן זילברמן לבין נציגי חברת הביטוח.

התביעה הוגשה על ידי עו"ד זילברמן בעקבות תאונת דרכים. התאונה התרחשה לפני כשנתיים לפנות ערב, אז רכב התובע, עובד מדינה, על אופנועו מסוג סאן יאנג בכביש 444. באזור מחלף נחשונים, היה מעורב בתאונת דרכים לאחר שרכב פרטי, נהוג על ידי נהגת פגע בו.

עו"ד דן זילברמן - מאגר עורכי דין
עו"ד דן זילברמן

ממקום התאונה, נוכח מכלול פגיעותיו הרבות והקשות שנגרמו לו כתוצאה ישירה ממנה, הובהל רוכב האופנוע למרכז רפואי בלינסון שם התקבל במחלקה אורתופדית טראומה, כאשר הוא סובל מפגיעות רבות, בין היתר, שברים בצלעות ובגפיים, כוויות ושפשופים כללים בגוף ופגיעה עצבית בגפה התחתונה.

בתביעה שהוגשה לבית המשפט בראשון לציון, ציין עו"ד זילברמן, כי בשל פגיעותיו הנרחבות, הוחלט מיד לאחר קבלתו על אשפוזו. בתקופה זו עבר התובע בדיקות וטיפולים רבים ושונים, בין היתר: שני ניתוחים בגפיים, תפירה ולאחר מספר ימים, שוחרר עם הנחיות מרובות להמשך טיפול בקהילה. מיום התאונה ובמשך חצי שנה שהה התובע באובדן כושר עבודה מוחלט.

לאור מצבו הבריאותי, נבדק התובע על ידי מומחית ברפואה תעסוקתית מטעם הקופה. לאחר בדיקה ובחינה של מכלול המסמכים הרפואיים הגיעה למסקנה כי יכול לשוב לעבודתו בתום חופשת המחלה תוך הימנעותו מהרמת משאות כבדים מעל כ- 5 ק"ג ביד ימין במהלך החודשים הקרובים וכן צוין בחוות הדעת כי מומלץ על ביצוע התאמות סבירות שיאפשרו את העסקתו בתחנת העבודה בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

בסיכומו של דבר, כתוצאה מהתאונה ובעטיה, צוין בתביעה על ידי עו"ד זילברמן, כי התובע נותר עם מגבלות קשות ב: כתף ימין, מרפק ימין, גפה ימנית תחתונה לרבות פגיעה עצבית, פגיעה בגבו וכן צלקות מרובות, גדולות מכוערות מכאיבות ורגישות "המעטרות" את גופו. בעקבות התביעה הגיעה כאמור חברת הביטוח להסכם עם עו"ד זילברמן וקבעה כי רוכב האופנוע יפוצה ב-166 אלף שקלים ובית המשפט נתן להסכמות תוקף של פסק דין.

______________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%93%d7%9f-%d7%96%d7%99%d7%9c%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות