חברת ועדת הקורונה לרה"מ: "הממשלה מחפשת אשמים ולא לוקחת החלטות"

חה"כ יוליה מלינובסקי, החברה בוועדת הקורונה, הגיבה לגל האשמות של רה"מ ואנשיו ואמרה: "כשכל המגיפה תהיה מאחורינו, תקום ועדת חקירה ממלכתית והתמונה תהיה מאוד ברורה"
מעיין לביא |
ח"כ יוליה מלינובסקי, ישראל ביתנו (ארכיון). צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נמשכות ההתכתשויות בין חברי ועדת הקורונה לבין רה"מ בנימין נתניהו ואנשיו. לאחר שרה"מ האשים את חברי הוועדה, ואת ח"כ יפעת שאשא ביטון העומדת בראשה במצב התחלואה, הודפת ח"כ יוליה מלינובסקי את הביקורות ומעבירה את האשמה לממשלה: "כשכל המגיפה הזו תהיה מאחורינו ותקום ועדת חקירה ממלכתית שתסתכל מלמעלה על כל השתלשלות העניינים, התמונה תהיה מאוד ברורה ודרך קבלת ההחלטות ומה עומד מאחוריהן יצאו לאור".

ח"כ מלינובסקי(ישראל ביתנו) אמרה את הדברים בפתח הדיון בוועדה לגל האשמות של רה"מ ואנשיו על ועדת הקורונה ויושבת הראש. לדבריה, הממשלה עסוקה בלחפש אשמים במקומות אחרים – במקום לקבל החלטות ולטפל במגפה.

"שבועיים לאחר שפתחנו את הבריכות, המסעדות וחדרי הכושר לא הייתה שום התפרצות של קורונה", אמרה מלינובסקי, "לא ראינו עלייה לא בנתוני תמותה ולא בנתוני הדבקה וזו הוכחה מדעית שוועדת הקורונה פעלה מתוך שום שכל ופתחה מה שהיה צריך לפתוח".

חברת הכנסת הוסיפה: "כשאנחנו מסתכלים לתוכנית הרמזור שהיו צריכים להעביר בתחילת אוגוסט, אנחנו רואים מה היו מוקדי ההתפרצויות והם לא מקומות שבהם יש חדרי כושר, בריכות, ים ומסעדות. התמונה מאוד ברורה, האוכלוסיות מאוד ברורות".

לדברי חברת הוועדה, "הממשלה לא לקחה החלטות. ברגע שיש שריפה והשריפה עדיין קטנה ואפשר לכבות אותה בקלות ובהתנהלות נכונה הם לא עשו את זה ואז הגענו לאן שהגענו והתחיל גל האשמות. זה מאוד מאפיין את הממשלה במשך כל המשבר שהיא כל הזמן מחפשת מי אשם ועכשיו האשם זו ועדת הקורונה ויו"ר הוועדה".

עוד אמרה: "כשכל המגיפה הזו תהיה מאחורינו ותקום ועדת חקירה ממלכתית שתסתכל מלמעלה על כל השתלשלות העניינים, התמונה תהיה מאוד ברורה ודרך קבלת ההחלטות ומה עומד מאחוריהן יצאו לאור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות