אישום: סיפקה סמים לחייל ביחידת הקומנדו הימי

סוכנת משטרתית הובילה למעצרה של סוחרת קנאביס שסיפקה גם שירותי משלוח לחייל בבסיס של שייטת 13 של חיל הים; מעצר החשודה הוארך עד להחלטה אחרת
ציון חן |
אימון של חייל הים בבסיס השייטת בעתלית. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נתמכת סעד וביטוח לאומי מטירת הכרמל בת 39 אשר מתגוררת עם אמה בטירת הכרמל, עוררה את תשומת ליבם של בלשי המשטרה. זאת מאחר ועל אף מצבה, היא נהגה באאודי חדשה. חקירה סמויה העלתה את החשד כי היא סוחרת בקנאביס, וכדי להפליל אותה נשלחה אליה סוכנת משטרתית סמויה שהתחזתה ללקוחה. לאחרונה הוגשה נגדה כתב אישום ומעצרה הוארך עד להחלטה אחרת.

במסגרת החקירה ביצעה המשטרה האזנות סתר על החשודה בסחר בסמים, מהן עלה כי זו חשדה בסוכנות המשטרתית שפעלה מולה. "באחת השיחות היא נשמעה מלאת חששות מפני הסוכנת כי היא לא מכירה אותה, ולא יודעת מי שלח אותה אליה", סיפרו במשטרה.

האזנות שביצעה המשטרה למכשיר הטלפון של הנאשמת העלו גם את החשד כי על אחד מלקוחותיה נמנה חייל המשרת ביחידת הקומנדו הסודית של הצבא, שייטת 13 של חיל הים.

"הסוחרת", ציינו במשטרה, "ביצעה בעבור החייל את המשלוח עד לפתח הבסיס, כשבלשי המשטרה מתצפתים ומתעדים את המפגש. מיד בסיומו עיכבנו את החייל הקונה כשברשותו הסם שרכש, והוא העיד על אופן ההתקשרות עם הסוחרת, ואף זיהה אותה במסדר זיהוי לאחר מכן".

בחקירתה אמרה הנאשמת כי היא אישה חולה ומבולבלת שלא זוכרת, אבל מוכנה להודות בתמורה לשחרורה. לדבריה גם אם "נתנה" לשוטרת הסמויה קנאביס, זה בתמורה לפעמים שהיא נתנה לה גם. יחד עם זאת, עם מעצרה נתפסו ברשותה שטרות מסומנים שהשוטרת הסמויה עשתה בהם שימוש ברכישות שלה מול הסוחרת.

נגד הסוחרת הוגש כתב אישום המייחס לה מספר עבירות של סחר בקנאביס וגם בקשה למעצרה עד תום ההליכים, ומעצרה הוארך עד להחלטה אחרת בעניינה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות