בת 20 תבעה את משפחתה בטענה שהתעללו בה, מה קבע ביהמ"ש?

בתביעה טענה הצעירה כי יש לחייב את הוריה ואחיה בפיצוי כלפיה על עוגמת הנפש שספגה. עו"ד טליה כהן מטעם המשפחה הבהירה "עושה שימוש ציני בבית המשפט"
מעיין לביא |

בית משפט לענייני משפחה דחה תביעה בסך 150 אלף שקלים, אותה הגישה צעירה נגד הוריה ושלושה אחים נוספים, על התעללות שבוצעה בה על ידם. בית המשפט קיבל כבר בדיון הראשון את טענות באת כוחם של הנתבעים, עורכת הדין טליה כהן, שטענה בין השאר כי אין כל עילה לתביעה ולכן היא מתייתרת.

מדובר היה בשתי תביעות שהגישה התובעת ואוחדו, בהן טענה הצעירה בשנות ה-20 לחייה, כי הוריה ושלושת אחיה חייבים בפיצוי כלפיה בשל התנהלותם כלפיה לאורך השנים. בין היתר, דרשה הצעירה כי גם יוצא צו נגד בני המשפחה שיאסור עליהם להתקרב.

עו"ד טליה כהן

באת כוחם של בני המשפחה עו"ד טליה כהן, הכחישה את טענות הבת ובמקביל ביקשה הוצאת צו מניעה נגדה. לפי עו"ד כהן, מי שעומד מאחורי התביעות הוא בן הזוג של הצעירה שמסית אותה נגד בני משפחתה "סוחט אותה ומדרדר אותה לעשיית עושר שלא במשפט". בני המשפחה, באמצעות באת כוחם, ביקשו למחוק את התביעה על הסף וטענו כי מדובר בתביעה טורדנית, קנטרנית וחסרת תום לב. לשיטתם, הבת "מנסה לנצל לרעה כל יתרון משפטי הקיים להגן על 'נערות במצוקה' ולעשות בו שימוש ציני לשם פגיעה בלתי מידתית בהוריה ואחיה וקיפוחם בכל דרך אפשרית".

שופטת בית משפט לענייני משפחה קיבלה את עמדתה של עו"ד כהן ומחקה כבר בדיון הראשון את התביעה הכספית ללא צו להוצאות. בית המשפט קבע בהחלטתו כי בני המשפחה ימנעו מיצירת כל קשר ישיר או עקיף עם הבת.

__________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%98%d7%9c%d7%99%d7%94-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות