צפו: הגיעו לבלות בכפר בלום – הותקפו בפטיש

צעיר שהגיע לקייקי כפר בלום שיכור והטריד בנות במקום, התבקש לצאת מהמים ולדבר עם השוטר שהוזעק למקום. בתגובה הוא תקף את העובדים במקום בפטיש
ציון חן |

תושב רחובות, בן 24, נאשם כי הגיע שיכור למתחם הקיאקים בכפר בלום, הטריד את הלקוחות ותקף אותן ואת העובדים במשוטים ובפטיש.

ביום חמישי לפני שבועיים הטרידה חבורה של צעירים שיכורים על קיאק בכפר בלום, שתי צעירות בקיאק סמוך. הבנות שחששו, דיווחו על כך לעובדי המקום אשר הזעיקו למקום שוטר.

על פי העדויות, ברגע ששלושה מעובדי המקום עצרו את הקיאק של המטרידים לבקשת השוטר שהגיע ביקש לדבר איתם, הם תקפו את העובדים במשוטים, ואת אחד מהם באמצעות פטיש 5 ק"ג. אחד מחבורת השיכורים, בן 24 מרחובות, ניסה באמצעות הפטיש להכות את אחד העובדים בראשו שוב ושוב, וכל זאת לעיני השוטר.

כתב האישום הוגש כנגד התוקף מרחובות אשר גם זיהה את עצמו בסרטון שתיעד את האירוע, אך סירב למסור למשטרה את פרטי חבריו שהיו עמו ולקחו אתו חלק בתקיפת שלושת העובדים. אחת מהם הייתה בחורה שחטפה בפניה מכת אגרוף מצדו.

על פי האישום, לא רק הבחורה הוכתה על ידי הבחור מרחובות. הוא גם רדף עם משוט ביד אחרי עובד אחר והכה אותו באמצעותו בראשו ובגופו, ועובד אחר הוא תקף באמצעות הפטיש שפגע בעובד פעמיים.

מהחקירה עלה כי הבחור היה שיכור בעת האירוע, וכי הוא רדף ותקף את העובדים בנוכחות השוטר שהיה במקום וניסה להשתלט על האירוע שיצא מכלל שליטה לבדו.

הצעיר שוחרר ממעצר ונשלח למעצר בית מלא בבית הוריו ברחובות עד לתום ההליכים נגדו, וביהמ"ש אפשר לו לצאת מביתו רק לשלוש שעות ביום, בהם עליו לצאת. זאת על מנת שיוכל לגשת ולקבל את הקצאת הקנאביס הרפואי לו הוא נזקק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות