אישום: מכרז ההסעות התדרדר לאיומים והשלכת רימון הלם על סגן ראש המועצה

פסילת השתתפותו של מתמודד במכרז על הסעות בדיר-חנא שבצפון העלה את חמתו של הנפסל שהשליך רימון הלם לביתו של סגן ראש המועצה
אייל חן |
רימון הלם דיר חנא
סימני פגיעת רימון ההלם על הרצפה

בניגוד להתנהלות הלגיטימית בה פתוחה האפשרות למי שנפסל במכרז לערער על ההחלטה בשלל דרכים חוקיות, בדיר חנא, כפר הסמוך לכרמיאל, בחרו בדרך אחרת. לפי כתב אישום שהוגש לאחרונה, בעל חברת הסעות ביקש לנקום בסגן ראש המועצה שאחראי על המכרז, ולהטיל עליו אימה בהשלכת רימון לבית מגוריו בו הוא מתגורר עם בני משפחתו.

מחקירת המשטרה עלה החשד כי המסיע בן ה-27, תושב הכפר, שמועמדותו במכרז נפסלה, התארגן עם שני חבריו על השלכת הרימון בכדי ל"זרוע אימה" אצל נבחר הציבור.

המסיע ושני חבריו בני 21,24, נטען במשטרה, לקחו טרקטור שממנו הסירו את לוחיות הזיהוי וסימנים מזהים נוספים שהיו עליו, חיבלו במצלמות האבטחה שכוונו לעבר חניית הטרקטור, ויצאו איתו לפעולת השלכת הרימון שהתפוצץ במרפסת הבית.

חקירה של שוטרי מחוז הצפון חשפה את התארגנותם של השלושה והטרקטור איתו הם יצאו להשלכת הרימון אותר. השלושה נעצרו על ידי המשטרה בדירת מסתור בתל אביב, בה התחבאו.

נגד השלושה הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של נשיאה והובלת נשק, שיבוש מהלכי משפט, איומים ומעשי פזיזות ורשלנות.

ממחוז הצפון נמסר עם תום החקירה "משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות מכל סוג שהיא ולא תאפשר כל פגיעה באדם על רקע תפקידו ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד אותם עבריינים בכדי שימוצה עימם הדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות