הרצח המשולש בכפר בענה: כתב אישום נגד אחמד בכרי

בכרי, 25, תושב הכפר נאשם כי ירה למוות בשלושה, על רקע סכסוך ביניהם, כמו גם ב-3 מקרים נוספים של ניסיון רצח. החיסולים אירעו בחודש אוקטובר האחרון בשמורת הטבע תל דן על רקע מלחמת דמים בין שני פלגים של משפחת חסארמה
אייל חן |
בדרך ליום שגרתי. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד אחמד בכרי, בן 25, מכפר בענה בגין 3 עבירות רצח בנסיבות מחמירות של חאמד חוסין (23), סהיר חסן (38) וראמי אבו זלאם (41), 3 מקרי ניסיון רצח, עבירות בנשק, הצתה ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, משנת 2018 שורר בכפר בענה סכסוך דמים בין שני פלגים של משפחת חסארמה, פלג תיתי ופלג אבו סעיד, במסגרתו נפלו קורבנות משני הפלגים. הנאשם, המשתייך לפלג "תיתי", קשר עם אחרים קשר כדי לרצוח אנשים המשתייכים לפלג אבו סעיד. במהלך חודש אוקטובר 2020, הצמיד הנאשם מכשיר מעקב לוויני לרכבו של סהיר, דבר שאפשר לו לעקוב אחר מיקום הרכב בכל רגע נתון, באמצעות יישומון שהותקן במכשיר הנייד שלו.

בסוף חודש אוקטובר, קבעו השלושה עם עוד חברים לנסוע לצפון הארץ ובשעות הערב המאוחרות הגיעו סמוך לשמרת הטבע "תל דן". משהבחין הנאשם באמצעות היישומון כי רכבו של סהיר נוסע לצפון הארץ, הצטייד, יחד עם אחרים, בשני אקדחים ונסעו בעקבות הקורבנות. הנאשם ואדם אחר הגיעו לאיזור השטח בקיבוץ דן, חסמו את נתיב הנסיעה של המנוחים וירו לעברם מטווח קצר. למשמע קולות הירי, הנוסעים שהיו עם סהיר ברכב הטויוטה ברחו ממנו וניצלו. הנאשם והאחר גרמו למותם של סהיר וחאמד בעודם יושבים ברכבם.

בנוסף, הנאשם והאחר פגעו בראמי שהחל במנוסה ובעקבות כך נפל. בהמשך, הנאשם ניגש לרכב הטויוטה וירה מספר יריות נוספות מטווח קצר בסהיר ובחאמד; האחר ניגש לראמי, נעמד מעליו וירה בו שתי יריות נוספות – זאת עשו הנאשם והאחר בכוונה לוודא את מותם. כתוצאה ממעשיהם של הנאשם והאחרים, נגרם מותם של המנוחים.

לאחר המעשים נסעו הנאשם והאחרים לשטח פתוח באזור כפר חנניה והציתו את אחד משני כלי הרכב ששימשו אותם ואת אחד מכלי הנשק בכוונה לשבש מהלכי משפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות