שנה חדשה, האלימות נמשכת: שלושה ניסיונות לרצח נשים בסופ"ש

שנה טובה? שלושה גברים נעצרו במהלך סוף השבוע האחרון בחשד שניסו לרצוח את נשותיהם. השלושה, ממצפה רמון, אריאל ומבוקעתא נעצרו, נשותיהם מאושפזות
ציון חן |
מיצב נגד רצח נשים. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

עשרות גברים נעצרים מדי שבוע בעקבות אלימות כנגד נשים וגם חגיגות השנה החדשה לא עוצרות אותם. בסוף השבוע האחרון שלוש נשים כמעט שילמו בחייהם כשניצלו מניסיונות רצח של בני זוגן. הגברים נעצרו ואילו הנשים פונו לקבלת טיפול רפואי.

האירוע שקיבל את התהודה התקשורתית הגדולה ביותר היה האירוע במצפה רמון שהתרחש עם כניסת החג ביום שישי. אישה שחוותה אלימות מתמשכת מצד בעלה בן ה-45 וביקשה לעזוב את הבית עם בנם הפעוט בן השנה וחצי, הוכתה באכזריות על ידי בעלה באמצעות מערוך, ולאחר מכן נדקרה מספר רב של פעמים בפלג גופה העליון.

הוריה של האישה שמעו את ניסיון הרצח של בתם בטלפון "בשידור חי", וחייה ניצלו הודות לשכן שהציץ מחלונו וראה דרך חלון ביתם של בני הזוג את תקיפתו של הבעל את אשתו שפונתה במצב קשה לבית החולים.

בלילה שבין שבת לראשון הותקפה באלימות קשה תושבת הכפר הערבי בוקעתא שברמת הגולן. שכנים הזעיקו את המשטרה שהגיעה וגילתה כי הבעל כבר הספיק לשפוך על אשתו נוזל דליק, ואף ניסה להצית אותה. השוטרים הספיקו להגיע בזמן ועצרו את הבעל בן ה-48 שנלקח לחקירה.

ניסיון רצח נוסף של אישה התרחש ביום שישי באריאל. בין בני זוג התפתח ויכוח על רקע עניינים כספיים, במהלכו גזרה האישה את כרטיסי האשראי של הבעל שהחל להשתולל. האישה הזעיקה את בתה ובעלה לעזרה. הוויכוח בבית הסלים, ואז לקח האיש סכין קצבים והסתער על אשתו במטרה לדקור אותה. הבת ובעלה נאבקו באיש, והחתן הצליח להוציא את הסכין מידי חותנו בן ה-64, שנעצר על ידי המשטרה שהוזעקה למקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות