חיזור גורלי נוסח תל אביב?

אקסית שבורת לב חשודה כי הגיעה שוב ושוב לביתו של החבר לשעבר על אף צווי הרחקה שהוא הוציא נגדה. היא נעצרה התוודתה מונולוג כואב בביהמ"ש – ושוחררה בצו הרחקה נוסף
ציון חן |
אילוסטרציה

תושבת תל אביב, בת 48, נעצרה בחשד כי הגיעה שוב ושוב, בשעות הקטנות של הלילה, לדירתו של בן זוגה לשעבר והתפללה מול דלתו שיקבל אותה חזרה. אף שהחבר לשעבר הוציא נגדה צווי הרחקה, היא המשיכה, לפי החשד, להפר אותם ולהטריד אותו. "מטרידה את הבחור באופן אובססיבי", אמרה המשטרה שעצרה אותה.

בדיון שהתקיים בעניינה בבית משפט השלום בתל אביב, פצחה הבחורה במונולוג קורע לב, שהוביל את השופט לשחרר אותה לביתה, בכפוף לצו הרחקה.

"אני בחורה עובדת ומתפרנסת בכבוד, מנקה משרדים", סיפרה הבחורה בבית המשפט, "הכרתי את הבחור והיתה בינינו כימיה. היה משהו שהגיע למבוי סתום. אני מבינה שהקשר לא עבד כמו שקיוויתי, ושאני צריכה להבין שכנראה יש מישהי אחרת שהוא מעוניין בה יותר, ואם הוא יהיה מעוניין בי, אם הוא ירצה, שיבוא אלי".

העצורה הוסיפה: "אני הבנתי על עצמי שמשהו מקולקל בדפוס הזה, ושהתקווה שלי לא נכונה ושזה לא עובד ככה. הבנתי שהאהבה הזאת מקולקלת, היא לא טובה, היא לא עבדה כמו שחשבתי, משהו כאן לא נכון. אני צריכה לשנות דפוס מחשבתי".

גם עוה"ד של הבחורה ביקש להסביר לבית המשפט כי במקרה זה אין צורך במעצרה. "היא הסבירה לי שקיבלה תובנות בעקבות מעצרה, שכנראה זה לא האדם שראוי להיות בן זוגה, והיא עצמה מתחייבת שלא להגיע ושלא לראות אותו, ושלא לפגוש אותו יותר".

שופט המעצרים התורן בתל אביב ירון גת שמע וגם קרא את תיק החקירה שכלל תלונות רבות של הבחור כנגד האקסית אך לא שוכנע כי יש להשאירה במעצר. "יצוין כי מדובר בעניין שחוזר על עצמו מספר פעמים, כאשר העצורה מפרה פעם אחר פעם הוראות חוקיות וצווים שיפוטיים. מדבריה עולה אינדיקציה המצריכה בדיקה נפשית", כתב השופט בהחלטתו, "אין טענה לאלימות או איומים, ועל כן אין מקום להמשך מעצרה". לצד שחרורה תחת צו הרחקה הורה בית המשפט לשלוח את החשודה לבדיקה פסיכיאטרית בתוך שישה ימים.

_______________________________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט ירון גת

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות