המשטרה חושדת: מפעל אריזה לסמים בתל אביב

המשטרה חשפה בלב שכונת מגורים בתל אביב "מפעל אריזה של סמים", ותפסה במקום 28 ק"ג של קנאביס וציוד אריזה; בעל הדירה נעצר ומעצרו הוארך
ציון חן |
קנאביס

בחדר נעול בדירה בבניין מגורים שבלב שכונת כפר שלם בתל אביב, איתרה המשטרה כמות של 28 ק"ג נטו של קנאביס שהיה מוכן לאריזה לשקיות חלוקה עבור לקוחות באזור המרכז.

"מדובר בכמות מסחרית", אומרים במשטרה, "הקנאביס הוחזק בשקים המכילים כמות סיטונאית, ושקיות רבות המכילות כמויות קמעוניות". בין השקים החזיק בעל הדירה בן ה-37, גם ארבעה משקלים שקיות ריקות ומכשיר אטימה. "מכאן עולה שהעצור ניהל מפעל אריזה של סמים", מציינים במשטרה.

בעקבות הפשיטה המשטרתית על "המפעל" בקומה השלישית, נעצר בעל הדירה, עבריין המוכר למשטרה על עבירות סמים רבות ומאסרים בפועל שריצה על רקע ביצוע עבירות אלה.

כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים הוגשו לבית משפט השלום בתל אביב, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות