לא לומד מתאונות: בן ה-30 שהתהפך פעמיים עם רכבו

שנתיים לאחר שגרם למות חברו בתאונה, כתוצאה מנהיגה במהירות מופרזת, שוב התהפך נהג מבני ברק עם רכבו, הפעם בתום מרדף משטרתי
ציון חן |
אילוסטרציה

נהג, תושב בני ברק כבן 30, נתפס בתום מרדף משטרתי כשהוא נוהג במהירות מופרזת. הוא נעצר רק לאחר שהאיץ ל-180 קמ"ש, התנגש במדרכה והתהפך. בבדיקת נתוניו התברר כי לפני שנתיים, בנסיבות דומות, גרם כך למות חברו.

שוטר של משטרת התנועה הבחין ברכב שחולף על פניו במהירות של 155 קמ"ש על כביש 2 ויצא אחריו למרדף. הרכב האיץ למהירות של 180 קמ"ש והנהג איבד את השליטה בסמוך לצומת קק"ל בתל אביב, אז התנגש במדרכה.

בבדיקת פרטי הנהג, התברר כי מדובר בעבריין תנועה סדרתי. לפני כשנתיים, כך עלה מהפרטים, הוא הסיע ברכבו שבעה אנשים ברכב ללא ביטוח, כשהוא עצמו נוהג ללא רישיון על רקע עבירות תנועה רבות שביצע.

במהלך אותה נסיעה לפני שנתיים, הוא איבד את השליטה על הרכב עמוס האנשים שהתהפך, ואחד מחבריו ברכב שלא היה חגור, עף מהרכב, ונהרג כתוצאה מפגיעה קטלנית בראשו עם מעקה הבטיחות של הכביש.

במשטרת התנועה הגישו כנגד הנהג עוד כתב אישום השבוע, אך הפעם יחד עם בקשתו למעצרו עד תום ההליכים. זאת לאחר שלא התייצב לששת הדיונים האחרונים בתיק התאונה הקטלנית, וכן לא מתייצב לתיקי תעבורה נוספים המתנהלים נגדו.

"דרכו של הנהג שלא להתייצב לדיונים בעניינו, אף שהוא מודע למועדי הדיון", אומרים במשטרה, "מדובר בנהג שהוא חמקן, המתעלם ולא מגיע באופן קבוע לבית המשפט. הוא לא נעתר להזמנות, וניסיונות רבים לאתרו ולהביאו לחקירה או לדיונים, לא העלו פרי. הוצאו כנגדו צווי הבאה, והוא אף הוכרז כדרוש לחקירה".

בחקירתו הפעם אמר הנהג כי "עלה על ההגה" כי לא היתה לו ברירה. זאת משום שמי שהיה איתו ברכב היה עייף ולא היה מסוגל לנהוג "הנהג לא רואה שום בעיה בנהיגה חרף היותו פסול ע"י בית משפט, הכל לפי הצרכים שלו. בנסיבות אלה, אין ספק שהוא נוהג באופן קבוע", סיכמו במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות