פורץ לילי בן 15

נער מקרית גת חשוד כי נהג לפרוץ בלילות לבתי עסק ברחובות ולגנוב רכוש וכסף. המשטרה תפסה אותו "על חם" כשניסה להיכנס בפעם השנייה לאותה הגלידריה
ציון חן |
פורץ, אילוסטרציה

המשטרה מייחסת חמישה מקרי פריצה שהתרחשו ברחובות לנער בן 15 מקרית מלאכי. במשטרה מעריכים כי הצעיר ביצע פריצות נוספות ברחבי העיר, אך לא הצליחו לקשור אותו אליהם.

הנער נתפס בשעת מעשה, כשהוא מסתתר בתוך גלידריה ברחוב הרצל ברחובות, ממנה לפי החשד ניסה לגנוב. זו הייתה, לפי החשד, הפעם השנייה בה פרץ למקום. המשטרה קשרה אותו לארבעה מקרי פריצות נוספים.

מהמשטרה נמסר כי אל הגלידריה ברחוב הרצל ברחובות אליה פרץ הנער, הוא כבר פרץ מספר ימים לפני שנעצר. אז הוא גנב מהקופה 500 שקלים שהיו בה. על פי ראיות, הנער חשוד כי פרץ לאחרונה גם לפאב וגנב משם 12 אלף שקלים.

הנער נחקר על ידי חוקרי הנוער בתחנת המשטרה ברחובות ועם סיום החקירה, הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות