העלילה שהפרוד לקח כספים ללא רשות ותיאלץ לשלם לו

בהחלטה חריגה קבע בית המשפט לענייני משפחה כי אישה תשלם שכירות לבן זוגה לשעבר משום שפעלה ב"חוסר תום לב"
%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%97%d7%9f |
פגישה אחת עם בת הזוג ששינתה הכל. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

בית משפט לענייני משפחה קבע כי אישה תעביר לפרוד שלה כספים שלקחה ללא רשות מחשבונם המשותף ואף תסייע לו בדמי שכירות. "מדובר בהחלטה נדירה ואמיצה של בית המשפט", אמרו עורכי הדין שי גבע וסיון רוזן, ממשרד עוה"ד גבע רוזן, שייצגו את הגבר.

מדובר בהחלטה שניתנה דווקא על בסיס תביעה שהגישה האישה נגד הפרוד שלה. זו, טענה כי בן זוגה לשעבר הוציא כספים מחשבון הבנק המשותף להם, איים עליה ואף השליך עליה דבר מה.

עורכי הדין סיון רוזן ושי גבע

במהלך הדיון בבית המשפט טענו באי כוחו של הבעל, עוה"ד גבע ורוזן, כי דווקא האישה היא זו אשר משכה את מלוא הכספים שהיו בחשבון המשותף, בשווי עשרות אלפי שקלים. מלווים בהוכחות, ציינו עוה"ד כי הכספים אשר נמשכו על ידי הבעל שימשו להוצאות הבית לרבות תיקון מוצרי חשמל. עוה"ד הכחישו כי הגבר נהג באלימות כלפי האישה כשלטענתם מדובר בתלונת שווא, שמטרתה להוציא את הבעל מביתו.

בית המשפט לענייני משפחה קיבל את מלוא טענות הבעל, וקבע כי האישה תשיב לידיו מחצית מהכספים שמשכה מהחשבון המשותף. לאור התנהלותה חסרת תום הלב, קבע בית המשפט, זו אף תשלם עבורו דמי שכירות לדירה שישכור עד שיימכר ביתם המשותף. עוד נקבע כי עד שישכור הבעל דירה, הוא יראה את ילדיו בזמני שהות מורחבים, בבית המשותף, ובזמנים אלו תצא האישה מהבית.

באי כוחו של הבעל, עוה"ד גבע ורוזן מסרו כי "מדובר בהחלטה נדירה ואמיצה של בית המשפט אשר ראה לנכון לפעול ביד קשה נגד אישה אשר התנהלה בחוסר תום לב כלפי בעלה והגישה תלונות שווא, שלא היה בהן דבר וחצי דבר, כפי שהוכחנו".


 

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות