התעללות בגן: סייעת נאשמת בתקיפת ילדים

תושבת נס ציונה, 62, ששימשה כסייעת בגן של ילדים על הרצף האוטיסטי נאשמת כי הכתה שני פעוטות בגילאי 3 ו-4 ואמרה להם "שיכאב לכם כמו שכואב לי"
ציון חן |
גן שעשועים

סייעת בגן עירייה בנס ציונה המיועד לילדים על הרצף האוטיסטי ברמות שונות, מואשמת בימים אלה בעבירות של 'תקיפה סתם' כנגד שני פעוטות בגילאי 3-4 שהתחנכו בגן.

כתב האישום כנגד האישה, תושבת העיר בת ה-62, רק בשבוע שעבר, למעלה משנתיים מאז קרות האירועים. חקירת המשטרה אז הצליחה לייחס לסייעת שלושה מקרים בהם "לא גילתה רגישות" ופעלה באלימות כנגד הילדים בגן. מדובר בשני מקרי תקיפה שביצעה, לפי החשד, כלפי אחד הפעוטות ומקרה נוסף נגד פעוט אחר.

מפרטי החקירה עלה כי באחד המקרים, אחד הפעוטות כעס מכך שהסייעת הנמיכה את עוצמת המוסיקה שהושמעה בגן ודרך עליה. בתגובה, כך נטען, הסייעת דרכה על הילד בחזרה ואמרה לו: "שיכאב לך כמו שכואב לי".

במקרה נוסף עם אותו הילד, היא דרשה ממנו שלא יקום מכיסאו בשעת האוכל ועל כן הוא נתן לה מכה על הילד. "בתגובה לכך, הכתה הסייעת את הילד בידו ואמרה 'שירגיש מה שאני מרגישה. גם לי כואב'", לשון כתב האישום שתיאר את שארע, ומבוסס על עדויות העובדות במקום.

באירוע נוסף, בעניינו של פעוט אחר, הוא דחה סירב לבקשתה לסייע לה באיסוף המשחקים בגן. בסירובו הוא הכה אותה והיא נשרטה. לפי כתב האישום, על אף שהזיזה לו את היד ממנה וגערה בו "אני לא מרשה לך להרביץ", המשיך הפעוט שיכולות ההבנה שלו מוגבלות, ונתן לסייעת מכה נוספת. "בתגובה לכך", נכתב באישום, "הזיזה הסייעת את ידו של הפעוט, הכתה אותו ואמרה לו 'עכשיו אנחנו אוספים'".

שנתיים לאחר קרות האירועים התפנו כעת בפרקליטות מחוז המרכז להגיש את כתב האישום כנגד הסייעת, והיא מואשמת כעת בשלושה מקרים של ביצוע עבירת 'תקיפה סתם'. משפטה צפוי להיפתח בקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות