האם התלוננה במשטרה: "הבן שלי גנב"

צעיר בן 24 מתל אביב נעצר בחשד שפרץ לחנות תכשיטים וברשותו נתפסו 170 שעונים; הוא נעצר לאחר שאימו התלוננה במשטרה על כך שהיא חושדת כי הוא מחזיק ברכוש גנוב
ציון חן |
שוד בית קפה - אילוסטרציה

לא בכל יום מקבלת המשטרה טלפון מהאם של גנב שמדווחת להם כי בנה מחזיק ברכוש גנוב אולם לצעיר בן 24 מתל אביב זה קרה. שוטרים הגיעו אל ביתו בעקבות תלונה של אמו שטענה כי היא חושדת שבנה גנב כמות גדולה של שעונים. המשטרה עצרה את הצעיר בחשד שפרץ לחנות תכשיטים ומצאה ברשותו 170 שעוני יד.

במוצאי התקבלה במשטרה שיחת הטלפון מהאם, שסיפרה כי הבחינה בתיק חשוד בחדר של בנה. לדבריה, כשפתחה אותו היא הופתעה למצוא בו עשרות שעוני יד. האישה סיפרו עוד לשוטרים כי "היא לא חושבת שיש לבן שלה סיבה להחזיק אותם, אלא אם כן הם גנובים". במהלך השיחה ביקשה האם מהשוטרים להגיע ולבדוק את העניין.

הבן שהיה באותה העת בבית, הופתע כאשר השוטרים שדפקו על דלת בית המשפחה, נכנסו אליו בהסכמת האם שהצביעה להם על התיק שהכיל את השעונים שבנה הכניס לבית.

הבן סיפר לשוטרים כי הוא מצא את התיק זרוק, אך הוא נעצר בחשד שהוא זה שפרץ לחנות תכשיטים כמה ימים קודם לכן. הצעיר שוחרר למעצר בית של ארבעה ימים בבית דודתו ובזמן הזה תיבחן גרסתו. ספק גדול אם יחסי האם ובנה יחזרו להיות כבעבר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות